Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Somersby z kampanią marketingu rekomendacji

Autor: pr 9 czerwca 2016 13:03

Somersby z kampanią marketingu rekomendacji Fot. mat.pras.

Marka Somersby rozpoczyna kolejną kampanię marketingu rekomendacji, do której sam Lord Somersby zaprosił 5,5 tys. ambasadorów ze społeczności Streetcom. Myślą przewodnią projektu jest hasło #OdkryjSomersby. Za pomysł oraz realizację projektu odpowiada agencja Streetcom Polska.

Kampania marketingu rekomendacji zbudowana jest wokół hasła #OdkryjSomersby, które ma zachęcać do spróbowania jabłkowego smaku Somersby. Głównym celem projektu jest ugruntowanie wizerunku marki, wzrost jej świadomości, a także dotarcie do nowych konsumentów. Każdy element kampanii nawiązuje do stylistyki bohatera – postaci Lorda Somersby i jego świty.

Do projektu zostało zaproszonych 5,5 tys. osób, które otrzymają paczki ambasadorskie i będą mogły wziąć udział w kampanii product seeding. To w większości osoby, które deklarują, że do tej pory nie były konsumentami marki.
Dodatkowo 21 tys. ekspertów będzie miało dostęp do platformy „Odkryj Somersby”. Znajdą tam materiały informacyjne i promocyjne, z których będą mogli korzystać w tracie kampanii online.

Przewodnikiem ekspertów po raz kolejny będzie Lord Somersby, który przygotuje dla nich szereg zadań i konkursów, dzięki którym ambasadorzy i ich znajomi, będą mieć wiele okazji do próbowania i rekomendowania napoju.

W ramach kampanii ambasadorzy będą również udostępniać na swoich profilach w social mediach, zdjęcia wraz z hashtagiem: #OdkryjSomersby, ze wspólnych spotkań i wypadów na miasto ze znajomymi. Zasięg kampanii agencja Streetcom Polska estymuje na ok. 6 mln kontaktów z marką.



 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,49

  • Śr

    2,57

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.