Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Spada sprzedaż Carrefoura w Europie

www.portalspozywczy.pl 17 października 2014 09:48

Spada sprzedaż Carrefoura w Europie

Carrefour osiągnął dobre wyniki sprzedaży za III kwartał, które były zgodne z oczekiwaniami analityków. Zostały one wzmocnione przez wzrost w Brazylii, który zrównoważył gorsze wyniki w Europie.

Sprzedaży ogółem spadła zaledwie o 0,1 proc. i osiągnęła 21,08 mld euro, ale wzrosła o 2,8 proc. na bazie organicznej.

Sprzedaż we Francji wzrosła o 0,2 proc. do 10,04 mld euro. Sprzedaż LfL we Francji w trzecim kwartale spadła o 0,2 proc., z czego segment supermarketów zanotował spadek LfL o 1,2 proc., a segment hipermarketów spadek LfL o 0,7 proc.

Jak podał Carrefour, wyniki we Francji zostały dotknięte przez intensywne opady deszczu w lipcu i sierpniu oraz deflacji cen dla produktów świeżych (głównie owoców i warzyw).

Sprzedaż w pozostałych krajach Europy spadła o 1,6 proc. na bazie organicznej (LFL - 1,3 proc.), ponownie z powodu słabej pogody i sezonowego spadku cen warzyw i owoców. Sprzedaż spadła w Hiszpanii (-1,2 proc. LfL) i we Włoszech (-4,8 proc. LfL), ale wzrosła w Belgii (1,3 proc. LfL).

W Azji, sprzedaż spadła o 3,3 proc. (LFL -6,6 proc.), pomimo ekspansji.

Siła Carrefour w ostatnich latach pochodzi z działalności w Ameryce Łacińskiej. Sprzedaż w Brazylii skoczyła o 12,8 proc. (+ 7,7 proc. LFL), ze wzrostem we wszystkich formatach. Sprzedaż w Argentynie wzrosła o 34,6 proc. (+ 30,5 proc. LFL).

Priorytety operacyjne firmy na 2014 rok to poprawa oferty, postrzegania cenowego i doświadczenia zakupowego na wszystkich rynkach, wzmocnienie rozwoju multikanałowego, wdrożenie projektów strukturalnych, takich jak łańcuch dostaw i IT we Francji, poprawa atrakcyjności stron internetowych, przyśpieszenie remodelingu sklepów i ogłoszenie multformatowej ekspansji.


Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,59

  • Śr

    1,66

  • Min

    1,25

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9731

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.