Spadek popularności galerii handlowych

Autor: Rzeczpospolita 9 sierpnia 2014 09:56

Galerie handlowe, które były w Polsce symbolem zmian w handlu, tracą klientów. Coraz mniej Polaków je odwiedza - pisze Rzeczpospolita.

Młodsze pokolenie wybiera coraz częściej sklepy internetowe, natomiast starsze woli bazary i dyskonty, które coraz bardziej zyskują.
Według danych firmy Experian, na które powołuje się Rzeczpospolita, liczba odwiedzin klientów w centrach handlowych spadła w tym roku o 6,25 proc. W porównaniu z 2013 r. spadek nastąpił w każdym miesiącu. W najgorszym pod tym względem kwietniu sięgnął aż 10 proc.
Mimo spadku popularności galerii, deweloperzy nie zmieniają planów. Według firmy doradczej DTZ w I półroczu 2014 r. rynek centrów handlowych powiększył się o 266 tys. mkw. (na koniec 2013 r. ich łączna powierzchnia sięgała 10 mln mkw.) w 13 nowych i 3 rozbudowanych obiektach.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • pies z kulawą nogą 2014-08-09 18:53:48

    mówiłem, ze nawet ja tam nie pzyjde

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8783

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.