SPAR notuje wzrost sprzedaży po III kw.

Autor: dlahandlu.pl 6 listopada 2018 20:36

SPAR notuje wzrost sprzedaży po III kw. Fot. Spar

Sieć SPAR osiągnęła w trzech kwartałach br. wzrost sprzedaży o 11,03 proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku 2017.

Poziom sprzedaży total SPAR Polska w pierwszych trzech kwartałach br. wyniósł 838,6 mln zł. Głównym motorem wzrostu sprzedaży o ponad 11 proc. w porównaniu z analogicznym okresem w 2017 r. był wzrost średniej wartości koszyka zakupów, wzrost sprzedaży z mkw. oraz wzrost liczby kupujących w sklepach. Sprzedaż LfL za III kw. wzrosła o 2,46 proc., a oba wyniki sieć osiągnęła przy negatywnie wpływającym na branżę spożywczą zakazie handlu w niedziele niehandlowe. Na wzmocnienie wyników sieci wpłynęły również działania mające na celu utrzymanie wysokiej jakości oferowanych produktów i ich atrakcyjności dla klientów oraz działania w obszarze obsługi klienta i promocji sprzedaży. 

Na wzrost sprzedaży w minionych trzech kwartałach br. wpływ miała również konsekwentnie realizowana polityka ekspansji i rozwoju sieci. W ostatnim kwartale otwarte zostały m.in. EUROSPAR w Krakowie czy SPAR w Sosnowcu i Bochni.
Firma w swoich planach zamierza kontynuować rozwój sieci, wzmacniać swoją pozycję rynkową i utrzymywać silny bilans. Sieć w dalszym ciągu koncentrować się również będzie przede wszystkim na rozwoju dwóch najlepiej rokujących segmentów – supermarketów proximity oraz sklepów typu convenience.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Rzeszów 2018-11-07 18:10:37

    kolejny artykuł sponsorowany

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    10,99

  • Śr

    6,72

  • Min

    3,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7781

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.