SPAR tak samo jak dyskonty ma swój program lojalnościowy z maskotkami

Autor: dlahandlu.pl 7 września 2017 08:51

Sieć SPAR Polska wprowadza program znaczkowy z pluszakami, bohaterami popularnej bajki Ice Age. Nowa akcja promocyjna dla klientów rusza 15 września we wszystkich sklepach sieci.

W ramach oferty znaczkowej klienci sieci będą mogli zbierać specjalnie przygotowane znaczki-naklejki, a następnie wymieniać je na nagrody. Za każde wydane 25 złotych klient otrzyma naklejkę, które będzie można zbierać do 23 listopada. Po zebraniu 4 punktów klient otrzyma możliwość zakupu po cenie promocyjnego kubka z postaciami z bajki Ice Age, natomiast za 6 zebranych punktów będzie można kupić z rabatem jednego z kilku pluszaków. Licencjonowane pluszowe maskotki i kolorowe kubki oferowane w sklepach SPAR przedstawiają bohaterów bajki wytwórni FOX, znanej zarówno dzieciom, jak i dorosłym na całym świecie, jak choćby sepleniący Sid czy Wiewiór, wiecznie w pogoni za orzechem.

To już druga edycja znaczkowego programu lojalnościowego, przygotowana dla klientów sieci w tym roku. Wcześniej SPAR realizował program z firmą Tefal.

Franczyzobiorcy otrzymają dodatkowe wsparcie wprowadzanego programu, w postaci licznych materiałów reklamowych, w tym m.in. standów na produkty, naklejek, ulotek czy plakatów.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7810

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 554491

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.