Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Specjał chce usprawnić format "Cent"

Autor: www.dlahandlu.pl 24 czerwca 2013 11:32

W połowie stycznia w Tarnowie ruszył pierwszy dyskont Specjału pod szyldem "Cent". Sklep powstał w miejscu dotychczas działającej placówki Nasz Sklep. - Cały czas analizujemy ten koncept. Chcemy go rozwijać, ale jest jeszcze za wcześnie, aby zdecydować czy jest on na pewno dla nas opłacalny i gotowy do implementacji na inne placówki. Muszę przyznać, że popełniliśmy kilka błędów jeśli chodzi o ten sklep. Musimy w nim poprawić dobór asortymentu, ceny oraz komunikację z klientami - przyznaje Krzysztof Tokarz, prezes GK Specjał.

- Myślimy o otwarciu testowo tych sklepów w innych lokalizacjach i sprawdzeniu czy to właśnie lokalizacja może wpływać na ten nie do końca zadowalający efekt końcowy. Jeżeli format się sprawdzi zamierzamy go zaoferować franczyzobiorcom - dodaje prezes.

Marka właśna w sklepie Cent stanowiok.10 proc. obrotów. Prezes Specjału zapowiada, że firma zechce poprawić ten wynik.

Przeczytaj także:

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,49

  • Śr

    2,58

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9689

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 551164

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.