Specjał stawia na sklepy własne

Autor: www.dlahandlu.pl 26 czerwca 2013 10:41

GK Specjał chce położyć większy nacisk na sklepy własne. Obecnie ma 37 sklepów, a w 3-4 lata chce dojść do 200 placówek.

- Pozyskaliśmy nową osobę do zarządzania sklepami własnymi, która jest dobrym specjalistą w swojej branży. Czekałem na niego przez dwa lata, teraz to się udało i będzie pracować dla nas. W poprzedniej spółce, sklepy zarządzane przez tego menadżera osiągały bardzo dobre wyniki finansowe. Wierzę, że tak samo będzie u nas - mówi Krzysztof Tokarz, prezes GK Specjał.

Specjał chce otwierać sklepy tam, gdzie ma dobrą dystrybucję. W związku z tym spółka powiększa magazyny i zwiększa asortyment. - Tak było na Podkarpaciu czy na Śląsku, gdzie wyniki tych oddziałów naprawdę nas zaskoczyły. Oddział Łódź ma również duży potencjał, jeszcze niewykorzystany, ale powoli stajemy się w tym regionie spożywczym potentatem. Nasze obroty sięgają tam już 10 mln zł po pół roku działalności, tam franczyza rozwija się bardzo dynamicznie. Oddział Gdańsk notuje 5 mln obrót. Również Oddział Warszawa zaczyna się dobrze rozwijać korzystając z cross docka łódzkiego magazynu. Zamierzamy rozbudować magazyn w Rzeszowie z którego korzysta Lublin. Za miesiąc przenosimy się do nowego magazynu we Wrocławiu. Również Tomaszów Lubelski osiąga dobre wyniki, więc planujemy powiększyć tam naszą powierzchnię magazynową - zdradza prezes Specjału.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    0,65

  • Śr

    0,30

  • Min

    0,15

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.