Spółka należąca do Tesco przejmuje firmę zajmującą się reklamą osobistą

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 8 kwietnia 2014 09:34

Spółka należąca do Tesco przejmuje firmę zajmującą się reklamą osobistą

Dunnhumby Ltd., spółka zajmująca się badaniem i analizowaniem zachowań konsumenckich, należąca do Tesco PLC, ogłosił przejęcie firmy Sociomantic Labs, oferującej technologię reklamy osobistej tzw. programmatic. Szczegóły transakcji nie zostały ujawnione.

Dunnhumby, zajmująca się badaniem i analizą zachowań konsumenckich w sposób tradycyjny oraz przez internet, której Tesco zawdzięcza swój sukces, właśnie kupiła Sociomantic Labs, z branży technologii spersonalizowanej reklamy cyfrowej. W 2013 firma osiągnęła przychód na poziomie kilkuset milionów dolarów.

- Naszym strategicznym celem jest angażowanie konsumentów oraz zdobycie ich lojalności poprzez spersonalizowaną komunikację marketingową, niezależnie od tego, gdzie kupują, w sklepie czy w internecie - informuje Simon Hay, CEO firmy Dunhumby Ltd. - Wyniki obserwowanych przez nas dotychczas kampanii pokazują, że im lepsze dopasowanie przekazu, tym wyższe zaangażowanie i współczynnik odpowiedzi. Takie działania w skali ponad miliarda osób, będą czymś bezprecedensowym - dodaje Hay.

Personalizacja reklam w czasie rzeczywistym to naturalny kierunek rozwoju branży reklamowej. Wszystko po to, by idealnie odzwierciedlić potrzeby i preferencje konsumentów. Sociomantic Labs kładzie szczególny nacisk na budowanie zaangażowania kupujących w czasie rzeczywistym, dzięki pozyskiwaniu na bieżąco danych z CRM-ów firm współpracujących (ang. streaming CRM).

Sociomantic Labs GmbH zatrudnia ponad 200 specjalistów w 16 biurach na całym świecie i centrali zlokalizowanej w Berlinie. Pracuje dla firm i marek w dziedzinie elektroniki, handlu, mody czy usług turystycznych, na ponad 60 rynkach obejmujących 6 kontynentów. W 2013 roku firma osiągnęła przychód przekraczający 100 mln dolarów.

- Działając wspólnie możemy pomóc firmom w tworzeniu ich przekazów reklamowych tak, aby oferowały spersonalizowaną komunikację z klientem zarówno w internecie, jak i na urządzeniach mobilnych - mówi Thomas Brandhoff, Dyrektor Zarządzający i współzałożyciel Sociomantic.

Dunhumby jako firma zajmująca się badaniami i analizami zachowań konsumenckich, swoją działalność rozpoczęła od stworzenia programu lojalnościowego dla Tesco. Obecnie Dunhumby przetwarza i analizuje dane zdobyte dzięki 400 milionom konsumentów z całego świata.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Aleksandra 2014-04-10 14:33:45

    Ja mogę Philip Clarkowi za darmo powiedzieć ,że zrobienie w Polsce z sieci Tesco najnowocześniejszych obozów pracy przez Ryszarda Tomaszewskiego na pewno w długofalowym procesie zdobywania rynku na pewno odbije się spadkiem popularności tej marki wśród Polaków. Owszem teraz ograniczone koszty obsługi sklepów poprawiają bardzo wskaźniki zyskowności , ale klienci już zauważyli znaczne pogorszenie jakości obsługi , pogorszenie jakości produktów jaki i sprzedaże artykułów po terminie przydatności do spożycia ,jak i brak dbałości o wizerunek sklepów. Najlepszym przykładem jest Tesco-Ekstra w Bydgoszczy przy ul Toruńskiej. Do czasu remontu sklep kwitnął życiem .Ekspedientki i kasjerki znały swoich klientów ,znały ich potrzeby i oczekiwania.Zachowanie całej obsługi było naturalne i tworzyło atmosferę tego sklepu. Dziś choć sklep 2,5 roku temu został wyremontowany i odnowiony z sentymentem tęsknimy za starym Tesco. Bo nowe jest już brudne i obdrapane .Przy wjeździe na parking podziemny wita pogięta i przechylona latarnia.Na parkingu zgniły sufit dosłownie spada na głowy i samochody.Wszędzie walają się puste butelki i zerwane skrzynki po gaśnicach. Posadzka klei się do opon i butów ,a te po powrocie do domu trzeba wystawiać na balkon bo cuchną jak tescowy parking.Dziury w suficie ,w ścianach i słupach . Potem jak damy jałmużnę menelom można wejść po byłych ruchomych chodnikach do sklepu ,pamiętając by zakupy nieść w ręku bo wózek utknie na chodniku.W sklepie przywita nas coś czarnego i drobnego wydobywającego się z wentylacji ,potłuczone szyby w drzwiach koło piekarni ,a następne pogięte ledwie wiszą na zawiasach . Proszę nie próbować zadawać pytań do obsługi bo będziemy mieli przez resztę dnia wyrzuty sumienia z krzywdę jaką wyrządzamy .Nie korzystajmy z toalet bo są na pewno nieczynne. Teraz wiemy skąd smrody na parkingu podziemnym. Co ciekawe teraz w Tesco grzeją nawet kurtyny powietrzne .Szanowny Panie Prezesie to nie na tym polega ,że zainwestuje się duże pieniądze w sklep .Tym sklepem trzeba jeszcze zarządzać i dbać o niego i ludzi .Bo inaczej to z całą pańską siecią będzie tak jak w Bydgoszczy smutno i brudno o warunkach pracy smutnych prac. nie będę pisać bo sam może Pan przeczytać na wielu forach. Intencją tego komentarza jest fakt iż wydając olbrzymie pieniądze w intencji poprawy wizerunku firmy dajecie gorsze warunki dokonywania zakupów bo niszczy Pan to co jest najcenniejsze w sklepie warunki do godnej i bezpiecznej pracy.Tych warunków szybko Pan nie odbuduje ale może Pan chociaż nakazać posprzątać by tak nie śmierdziało w pańskim sklepie. Bo nazwa EXTRA powinna do czegoś zobowiązywać.Następnym razem gdy napiszę o bałaganie w tym sklepie załączę fotografie i będzie Panu wstyd.Pozdrowienia dla Philipa Clarka i niech w końcu zacznie lepiej traktować swoich pracowników bo nikt nie będzie chciał robić u Was zakupów. Ala.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    17,70

  • Śr

    11,36

  • Min

    9,33

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8783

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.