Spotkania w salonach marek premium, czyli pomóc sprzedaży bezpośredniej

Autor: pr, dlahandlu.pl 17 maja 2019 11:26

Nie jest tajemnicą, że sprzedaż bezpośrednia napędza internetową. I odwrotnie. Marki wykorzystują popularne rozwiązania omnichannel - różnicują ofertę sprzedaży stacjonarnej i on-line, zachęcając klienta do dalszych zakupów. O ile dla samych producentów transfer klientów stacjonarnych do sieci nie stanowi finansowej trudności, o tyle dla galerii handlowych jest już poważnym problemem.

Agencja Interaktywna Korporacja Stylu proponuje klientom szereg działań wznawiających zainteresowanie sprzedażą bezpośrednią.

Według prognoz do 2025 roku niemal 50% konsumentów dóbr luksusowych będą stanowili tzw. Millennialsi. Zanim padnie odpowiedź na pytanie, jak skłonić współczesnych odbiorców do tradycyjnej formy zakupów, należy na nowo zdefiniować pojęcie premium w kontekście branży mody. 

Post-premium

Obecnie coraz więcej dawnych wyznaczników luksusu uznajemy za jego przeciwieństwo. Większą uwagę przykładamy natomiast do historii i misji marki, niezagrażającej środowisku produkcji czy łatwości podejmowania decyzji, dzięki bezpłatnym dostawom i zwrotom. Współczesny odbiorca, a w szczególności klient premium, wymaga także spersonalizowania komunikatu i fachowego doradztwa. Popularnym botom, mającym zapewnić całodobowe doradztwo daleko jeszcze do perfekcji. Internet, a właściwie użytkownicy, pamiętają wpadkę Microsoftu – twórcy wirtualnego bytu, 19-letniej Tay, która pozostawiona bez kontroli, w mgnieniu oka stała się rasistką, szowinistką i fanką Adolfa Hitlera. Podobne wpadki zaliczają także niektóre aplikacje, które rozpoznają np. obozy koncentracyjne jako obiekty sportowe. Dlatego prace nad doskonaleniem sztucznej inteligencji wciąż trwają, a póki narzędzie nie będzie bardziej przewidywalne w swoich działaniach i korzystniejsze cenowo, czynnik ludzki w doradztwie wygrywa.

Eventy VIP dla marek premium

Fachowe doradztwo i spersonalizowaną ofertę gwarantuje sprzedaż bezpośrednia. Agencja Interaktywna Korporacja Stylu proponuje markom i galeriom handlowym wachlarz działań, zwiększających zainteresowanie wizytą w konkretnych salonach. Przykładem są opracowane dla galerii handlowych spotkania dla marek premium, podczas których klienci mogą skorzystać z profesjonalnego doradztwa znanych stylistek, brafitterek oraz skorzystać z obowiązujących w tym czasie rabatów.

Kolejnym sposobem zainteresowania klientów wizytą w salonach - opracowanym na potrzeby sieci dystrybucji - jest włączenie do sprzedaży limitowanych kolekcji innych marek premium oraz objęcie rabatem zakupu produktów obu firm. Takie połączenie sił możemy zaobserwować u jednego z klientów agencji, polskiego producenta bielizny DALIA Lingerie, który z okazji Dnia Matki włącza do sprzedaży limitowaną serię dla przyszłych mam mimilulu, oferując rabat przy zakupie niszowego produktu oraz biustonosza do karmienia DALIA.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7032
Ilość aktualnych ofert: 0
Ilość aktualnych ofert: 397 708

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.