Spożycie łososia w Polsce spadło o 25 proc.

Autor: dlahandlu.pl 15 maja 2018 09:38

Aż 68 proc. spożywanych przez nas ryb i owoców morza pochodzi spoza Unii Europejskiej (tylko 10 proc. z kontynentu). Polacy w 2017 r. rzadziej sięgali po łososia, którego spożycie spadło o 25 proc. Szacuje się, że akwakultura, czyli hodowla, stanowi aż dwie trzecie całkowitej produkcji łososia.

Fachowcy oceniają, że ryby które trafiały na nasze stoły kilkanaście lub kilkadziesiąt lat temu były zdecydowanie mniej tłuste i bardziej bogate m. in. w kwasy omega 3. Nie powinno więc dziwić, że coraz więcej zwolenników zyskują produkty rybne będące wytworem małych, lokalnych firm, które z pokolenia na pokolenie przekazują tradycyjną recepturę.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • KJ 2019-05-21 16:01:43

    jak się ludzie dowiedzą o tym łososiu MOWI, to sprzedaż wrośnie a nie spadnie...

  • losos 2019-03-14 12:48:30

    może w dużych miastach gdzie ludzie zarabiają duże cash jest dobrze. w małych wystarczy zobaczyć czego są przeceny w marketach - same łososie. promil ludzi to kupie , reszta lezy przecenione o połowę a i tego też nie biorą. po prostu za drogie rzeczy w stosunku do portfela

  • :) 2019-03-12 18:35:08

    sprzedaż pewnie spadła bo ludzie mają może ograniczone zaufanie? mają jest łosisie na takim poziomie jak łosoś MOWI.

ZOBACZ WSZYSTKIE (9)

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,59

  • Śr

    6,72

  • Min

    4,49

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7970
Ilość aktualnych ofert: 489369

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.