Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Sprzedaż Carrefoura na poziomie 84,3 mld euro, spadki w większości europejskich krajów

Autor: www.dlahandlu.pl 16 stycznia 2014 10:45

Sprzedaż Carrefoura na poziomie 84,3 mld euro, spadki w większości europejskich krajów

Grupa Carrefour podała wyniki finansowe za 2013 r. Sprzedaż Grupy w badanym okresie wyniosła 84,3 mld euro (wzrost organiczny o 2,3 proc. wyłączając paliwa). W IV kw. 2013 r. sprzedaż Carrefoura ukształtowała się na poziomie 22,2 mld euro. W samej Francji było to 10,6 mld euro, co oznacza wzrost o 2 proc. (39,7 mld euro w całym 2013 r., wzrost o 1 proc.).

Sprzedaż międzynarodowa w 2013 r. wyniosła 44,6 mld euro (wrost organiczny o 3,4 proc., LfL 2,1 proc.). W Europie wyłączając Francję było to blisko 21,8 mld euro (spadek o 2,8 proc. LfL). W Ameryce Łacińskiej sprzedaż wyniosła 15,5 mld euro (wzrost o 10,9 proc. LfL). W Azji firma zanotowała sprzedaż na pozimie blisko 7,3 mld euro (spadek o 1,9 proc. LfL).

W samym IV kw. 2013 r. sprzedaż międzynarodowa to 11, 6 mld euro (wzrost organiczny o 4,3 proc. LfL 2,8 proc.). W Europie z wyłączeniem Francji Grupa zanotowała sprzedaż na poziomie 6 mld euro (- 1,4 proc. LfL). W Ameryce Łacińskiej sprzedaż wyniosła niecałe 4 mld euro (wzrost o 11,1 proc. LfL), a w Azji było to 1,6 mld euro (-2,9 proc. LfL). 

W ostatnim kwartale roku firma uruchomiła 313 sklepów (810 w ciągu całego roku). Powierzchnia sprzedażowa nowych sklepów wyniosła 579 tys. mkw. 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • głos_franczyzy 2014-01-25 23:08:13

    Zdecydowanie odradzam wszystkim wchodzenie w struktury Carrefour Express. Przedstawie pokrótce moje złe doświadczenie z tą firmą. Na początek dostaniecie premię powitalną np.50000, wymienią Wam na nowe, piękne stoisko alkoholowe, ow-warzywne, piekarnicze, wymienią gondole bo pracują na swoich a wszystko to pożyczają gratis. Swoje stare, pewnie jeszcze dobre wyposażenie trzeba wyrzucić, no bo gdzie to magazynować. Gdy już sala jest ułożona zaczyna się towarowanie. Towar zamawia się na całe opakowania np. whisky, droga chemia, nabiał wszystko bez wyjątku. Decydujecie się na centralne zarządzanie marżą, co sugerują na szkoleniu. I otwieracie. Klienci zwłaszcza Ci w mniejszych miastach od razu zauważą, że jest u Was drogo, bo marża np. na małych majonezach jest ustawiona na 35%, a na dużych powiedzmy dla Carrefour normalnie 20%. W efekcie ten mniejszy jest droższy od tego większego. Przypadki można mnożyć. klienci się od Was odwracają. Zaczynacie kupować na boku towar na sztuki bo nie ma takiego ruchu aby kupować kartonami. Spada lojalność zakupowa poniżej 50% i płacicie opłatę franczyzową 1.5%. Jest coraz gorzej, wychodzicie z sieci. Oddajecie proporcjonalnie, otrzymaną premię powitalną, płacicie karę za wcześniejsze wyjście np. 50000, zabierają Wam swoje wyposażenie. Zostajecie z długami i pustym sklepem. Ratujecie się wchodząc do innej sieci i płacicie za to karę np. 150000 bo handlować przez 6 m-cy możecie tylko indywidualnie. A Panowie dyrektorzy się z Was śmieją. Dlatego naprawdę uważajcie co podpisujecie, uczcie się na cudzych błędach!!!

  • eee 2014-01-17 20:18:12

    Ore-puknij sie w glowe najgorsze hipermarkety to real oby 2 lokalizacje w Toruniu-kolejki do kas jak w Prl a ceny kosmiczne.

  • głos_franczyzy 2014-01-16 17:29:00

    KOLEJNE NEGATYWNE WYNIKI, KTÓRE POTWIERDZAJĄ TO, IŻ CARREFOUR NIE MA POJĘCIA O HANDLOWANIU. DOBITNIE TO WIDAĆ JEŻELI SKLEP JEST ZLOKALIZOWANY W KŁOPOTLIWEJ LOKALIZACJI. PANOWIE I PANIE, MESSIEURS JE DAMES - ZARZĄDZAJĄCY W CARREFOUR PODEJMIJCIE CHOCIAŻ JEDNĄ DOBRĄ DECYZJE I ROBIĄC PREZENT, NAM FRANCZYZOBIORCĄ OPUŚCIE POLSKĘ. ZA TO, ŻE DAJECIE TYLKO LICENCJĘ NA BANKRUCTWO, WSPÓLNIE WOŁAMY : AU REVOIR CARREFOUR !!!

ZOBACZ WSZYSTKIE (4)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,49

  • Śr

    6,88

  • Min

    5,78

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9393

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.