Sprzedaż Carrefoura w Polsce to 494 mln euro. Sieć zmniejszyła się o 8 sklepów

Autor: dlahandlu.pl 25 kwietnia 2019 10:01

Sprzedaż Carrefoura w Polsce to 494 mln euro. Sieć zmniejszyła się o 8 sklepów Na zdj. hipermarket Carrefour w Galerii Północnej. Fot. materiały prasowe

Sprzedaż Carrefour Polska w pierwszym kw. 2019 r. wyniosła 494 mln euro, co oznacza wzrost LfL o 3 proc. Sieć w Polsce ma 842 placówki (w trzy miesiące ubyło jej 8 sklepów convenience).

Grupa Carrefour podała wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2019 r. W tym czasie sprzedaż Grupy wyniosła 19,987 mld euro (+2.7% LfL). Sprzedaż we Francji to 9,034 mld euro (+1.0% LFL) , a w Europie (z wyłączeniem Francji) 5,358 mld euro (-1.5% LFL).

Grupa tłumaczy, że kontekst rynkowy pozostaje trudny w Europie. Hiszpania notuje spadek sprzedaży o 2,8% LFL, środowisko handlowe w tym kraju pozostaje bardzo konkurencyjne. Na wyniki wpłynęły  zamknięcia sklepów w niedzielę w regionie Levante (nowe przepisy). Spadki sprzedaży notują również Włochy (-3,8 % LFL) oraz Belgia (-0.4% LFL). Wzrosty sprzedaży są widoczne w Rumunii (+ 3,3% LFL) oraz w Polsce (+ 3,0% LFL).

W pierwszym kwartale 2019 r. firma sprzedała w Polsce towary za 494 mln euro (615 mln euro w czwartym kwartale 2018 r.). W Rumunii za 502 mln euro.

Na koniec okresu Grupa miała 12,102 sklepów. W Polsce firma ma 89 hipermarketów, 152 supermarkety, 601 sklepów convenience czyli łącznie 842 placówki. Na koniec 2018 r. spółka prowadziła w naszym kraju 850 placówek (sieć zmniejszyła się o 8 sklepów).

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,29

  • Śr

    3,00

  • Min

    2,29

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7975
Ilość aktualnych ofert: 479771

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.