Sprzedaż LfL Delikatesów Centrum niższa o 2 proc. w III kwartale

Autor: dlahandlu.pl 9 listopada 2018 09:59

Sprzedaż LfL Delikatesów Centrum niższa o 2 proc. w III kwartale Fot. za delikatesy.pl

W III kwartale 2018 r. sprzedaż towarów segmentu Hurt wyniosła 4 786,74 mln zł i wzrosła o 6,86% w porównaniu do III kwartału 2017 r. W pierwszych III kwartałach  br. sprzedaż wyniosła 13 376,68 mln zł i wzrosła o 6,18 proc. - podała Grupa Eurocash.

EBITDA segmentu Hurt wyniosła w III kwartale 2018 r. 130,98 mln zł, w porównaniu do 97,41 mln zł w III kwartale 2017 r. EBITDA w pierwszych trzech kwartałach 2018 r. wyniosła 291,19 mln zł w porównaniu do 239,47 mln zł w analogicznym okresie 2017 r. 

Dynamika sprzedaży LFL dla stałej liczby hurtowni dyskontowych Eurocash Cash&Carry
wyniosła +3,78% w III kwartale 2018 r. oraz +2,76% w pierwszych trzech kwartałach 2018 r. Liczba hurtowni dyskontowych Eurocash Cash&Carry na koniec III kwartału 2018 r. wyniosła 180.

Liczba sklepów sieci abc wyniosła 8 559 na koniec III kwartału 2018 r. Liczba sklepów partnerskich oraz franczyzowych zorganizowanych przez spółki zależne od Grupy Eurocash (Groszek, Euro Sklep, Lewiatan, PSD) wyniosła 4 943 placówek.

Sprzedaż papierosów formatu Papierosy i produkty impulsowe w ujęciu wolumenowym wzrosła w III kwartale o 5,99% i wyniosła 2 744 mln szt. Sprzedaż papierosów w ujęciu wartościowym wzrosła w III kwartale  o 10,0%, w pierwszych III kwartałach 2018 r. o 8,3% r/r.

Sprzedaż hurtowa realizowana przez Eurocash do sklepów franczyzowych „Delikatesy
Centrum” w ujęciu LFL wyniosła -0,3% w 3 kwartale 2018 r oraz +2,7% w pierwszych trzech
kwartałach 2018 r.
Sprzedaż detaliczna realizowana przez sklepy „Delikatesy Centrum” w ujęciu LFL wyniosła
-2,0% w III kwartale 2018 r oraz +0,5 % w pierwszych III kwartałach 2018 r.
 Dynamika sprzedaży dla stałej liczby sklepów Inmedio w III kwartale 2018 r. wyniosła +2,57%
r/r oraz +1,83% w pierwszych trzech kwartałach 2018 r/r.

Liczba wszystkich sklepów detalicznych na koniec III pierwszych kwartałów 2018 r. wyniosła 1 532 w porównaniu do 1 326 sklepów w porównywalnym okresie poprzedniego roku. Liczba sklepów
obejmuje 996 sklepów franczyzowych Delikatesy Centrum, 127 sklepów własnych Delikatesy Centrum prowadzonych przez firmę Rogala i FHC-2, 39 sklepów własnych prowadzonych przez EKO Holding oraz 183 pod marką Delikatesy Centrum a także 187 sklepów obsługiwanych przez Milę pod marką Mila. W sumie Delikatesów Centrum jest 1308 względem 1274 na koniec I półrocza. Trzeba jednak zaznaczyć, że w III kw. 100 sklepów Eko zmieniło szyld na Delikatesy Centrum. O 68 placówek spadła natomiast liczba sklepów franczyzowych pod tym szyldem.

Łączna liczba kiosków Inmedio wyniosła 449 sklepów w porównaniu do 452 sklepów na
koniec III kwartału 2017 r., co oznacza spadek o 3 placówki.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6037

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.