Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Sprzedaż LfL Stokrotki wzrosła o 5,3 proc.

Autor: dlahandlu.pl 2 lutego 2018 13:03

Sprzedaż LfL Stokrotki wzrosła o 5,3 proc. Na zdj. sklep Stokrotka Express w Lublinie przy ul. Zana , fot. materiały prasowe

Według wstępnych szacunków, sprzedaż sieci Stokrotka, należącej do Emperia Holding, w styczniu 2018 r. wzrosła rok do roku o 13 proc., do 212 mln zł. W styczniu 2018 roku sprzedaż towarów LfL w sklepach własnych Stokrotki wzrosła o około 5,3 proc. w porównaniu do stycznia 2017 roku.

W styczniu 2018 roku otworzono 5 sklepów: 1 market Stokrotka, 3 markety Stokrotka Express i 1 sklep franczyzowy. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 0,6 tys. mkw: 0,3 tys. mkw w marketach Stokrotka, 0,2 tys. mkw w marketach Stokrotka Express oraz 0,1 tys. mkw w sklepach franczyzowych.

Łączna liczba sklepów na koniec stycznia 2018 roku wyniosła 436. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec stycznia 2018 roku wyniosła 188,2 tys. mkw.

Przypomnijmy, że obecnie w Urzędzie Ochrony Konkurencji I Konsumentów toczy sie postępowanie w sprawie przejęcia przez litewską Maxima Grupe kontroli nad właścicielem sieci sklepów Stokrotka. UOKiK skierował sprawę do drugiego etapu uznając, iż konieczne jest przeprowadzenie badania rynku. Nie przesądza to o rodzaju decyzji, jaka w przyszłości zostanie wydana.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,49

  • Śr

    2,60

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9038

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.