Sprzedaż LFL w sklepach CCC wzrosła dwucyfrowo
Sprzedaż LfL w sklepach należących do sieci CCC wzrosła w trzecim kwartale tego roku o 25,5 proc. Przychody ze sprzedaży ogółem wyniosły 987,2 mln zł i były wyższe rok do roku o 48,5 proc. – poinformowała spółka w wynikach wstępnych.
Jak podała spółka, zysk brutto na sprzedaży grupy CCC wyniósł 503,3 mln zł, co oznacza wzrost o 48,3 proc. rdr, zysk z działalności operacyjnej 52,3 mln zł (wzrost o 107,5 proc.), EBITDA 81,6 mln zł (wzrost o 74,7 proc.), zysk netto 41,2 mln zł (wzrost o 303,9 proc.).
Na koniec września 2017 roku wartość zapasów w grupie wynosiła 1509,4 mln zł, kapitał własny 1026 mln zł, środki pieniężne i ich ekwiwalenty 104,5 mln zł, a zadłużenie netto 1139,4 mln zł.
Przeczytaj także:
Łączna powierzchnia handlowa grupy na dzień 30.09.2017 r. wyniosła 503 tys. m2 a liczba sklepów 897.
Skonsolidowane sprawozdanie finansowe Grupy Kapitałowej CCC S.A. za III kwartał 2017 roku zostanie opublikowane 14 listopada 2017 r.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WYBRANE DLA CIEBIE
- 10:51 Hebe z 4. kolejnymi drogeriami
- 10:45 Jest nowy udziałowiec w Żabka Polska. Jego udziały są warte 23 mln zł
- 10:43 Długi branży e-commerce wzrosły o 50 proc.
- 10:32 PayPo zwieńcza rok umową z Answear.com
- 10:22 Szymon Piduch "najdroższym" menedżerem w polskim handlu
- 10:14 Pracownicy Lidl Polska bez bonów świątecznych, ale z Kartą Lidl
- 09:57 Homla najemcą Riviera Gdynia
- 09:13 Włosi szykują prezenty z lokalnych specjałów
-
Tesco exit: Auchan i Carrefour muszą przemyśleć swoje strategie
-
Kaufland bierze siódmą lokalizację Tesco?
-
UOKiK wszczął postępowanie przeciwko Allegro
-
Do końca grudnia sklepy muszą złożyć wnioski o wpis do BDO
-
Kaufland z kolejnym butelkomatem w sklepie. Czy Lidl pójdzie za tym przykładem?
-
UOKiK: Allegro nadużywało pozycji dominującej. Firma nie zgadza się z zarzutami
- 1 Spółki Piotra i Pawła chcą, by najwięksi wierzyciele poparli układ. Prawnik...
- 2 Czy wierzyciele Piotra i Pawła zgodzą się na spłatę 10 proc. wierzytelności?...
- 3 Piotr Korek po niespełna roku spędzonym w Heriot przechodzi do Napollo
- 4 Intermarche wycofuje się z Warszawy i Białej Podlaskiej. To już 12. sklep...
- 5 Tesco exit: Auchan i Carrefour muszą przemyśleć swoje strategie
- 6 Tesco wystawia na świąteczną licytację kolację z ...Martinem Behanem
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.