Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Sprzedaż LfL w sklepach franczyzowych Cocodrillo wyższa niż we własnych

Autor: PAP 31 marca 2015 09:05

Spółka CDRL, właściciel marki odzieży dziecięcej Coccodrillo, chciałaby, by jej tegoroczna sprzedaż wzrosła o ok. 10 proc. rdr, a zysk netto utrzymał się na podobnym poziomie rdr - poinformowali przedstawiciele spółki.

W 2014 roku skonsolidowane przychody CDRL wzrosły o 6,5 proc. rdr do 158,4 mln zł i były zgodne z prognozą spółki na poziomie 159,4 mln zł.

EBIT wzrósł o ponad 110 proc. rdr do 16,1 mln zł, EBITDA zwiększyła się o 82,5 proc. do 18,6 mln zł (wobec prognozy 18,5 mln zł). Zysk netto wyniósł 11,4 mln zł wobec prognozowanych 10,9 mln zł i wobec 3 mln zł w 2013 roku.

Sprzedaż LFL na mkw w sklepach własnych w Polsce wzrosła o 1,3 proc. rdr, a we franczyzowych o 1,8 proc. rdr. "Chcielibyśmy, by w tym roku ten przyrost LFL wyniósł ok. 2 proc." - powiedział prezes. Poinformował, że od początku roku w sklepach w Polsce obroty rosną o ponad 20 proc.

Na koniec 2014 roku sieć handlowa CDRL w Polsce liczyła 214 placówek (własnych i franczyzowych), w zeszłym roku zwiększyła się o 27 sklepów. Według stanu na koniec 2014 r. na całym świecie spółka miała 362 sklepy w różnych formatach. Sklepy Coccodrillo są obecne m.in. w Europie Środkowej, w Arabii Saudyjskiej, czy w Chinach.

W tym roku sieć CDRL może się powiększyć o 95 sklepów. Na koniec tego roku spółka chce mieć łącznie na świecie 457 sklepów. CDRL planuje otworzyć w tym roku w Polsce 5-6 sklepów własnych i ok. 10 franczyzowych. W UE planowane jest otwarcie ok. 11 sklepów franczyzowych i 6 sklepów shop-in-shop. Poza UE planowane jest otwarcie 9 sklepów monobrandowych i 53 sklepy shop-in-shop, z czego ok. 40 sklepów na Białorusi. Spółka planuje otwarcie w ciągu dwóch lat w Arabii Saudyjskiej kolejnych 10 sklepów, myśli o nowych rynkach, np. Indonezji, czy Malezji. Spółka chce rozwijać sklep internetowy, który obecnie daje grupie ok. 3 proc. obrotów. Docelowo ten kanał sprzedaży powinien stanowić 10-15 proc.

Grupa CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej na rynku polskim i w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, którą sprzedaje pod marką własną Coccodrillo. Ponadto, prowadzi sprzedaż wyrobów producentów krajowych pod markami uzupełniającymi - głównie zabawek i akcesoriów.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,26

  • Śr

    4,13

  • Min

    3,39

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9558

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 550351

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.