Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Sprzedaż Stokrotki w sierpniu wzrosła o 15,7 proc.

Autor: dlahandlu.pl 3 września 2016 10:10

Sprzedaż Stokrotki w sierpniu wzrosła o 15,7 proc. fot. STOKROTKA

Stokrotka osiągnęła w sierpniu 2016 r. wstępne wyniki sprzedaż towarów w wysokości 187 mln zł. Stanowi to wzrost o około 15,7 proc. w porównaniu z analogicznym okresem w roku 2015.

Jak poinformowano, w okresie lipiec-sierpień przychody ze sprzedaży towarów wyniosły 382 mln zł. Oznacza to wzrost o 18,8 proc. w zestawieniu rok do roku.

Jednocześnie przychody ze sprzedaży sklepów sieci Stokrotka od początku stycznia do końca sierpnia wyniosły 1,522 mld zł. Daje to wzrost o 22,9 proc. w porównaniu do ubiegłego roku.

Sieć odnotowała także wzrost sprzedaży towarów LFL (sprzedaż porównywalna) w sklepach własnych, który w sierpniu wyniósł około 4,4 proc., w okresie lipiec-sierpień około 6,2 proc., a od początku bieżącego roku około 7,2 proc.

Łącznie w sierpniu 2016 roku Emperia otworzyła 5 sklepów Stokrotka, w tym dwa supermarkety, jeden market oraz dwa sklepy franczyzowe. Tym samym powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 1,6 tys. mkw, odpowiedni: 1,0 tys. mkw w supermarketach, 0,2 tys. mkw w marketach oraz 0,4 tys. mkw w sklepach franczyzowych.

Łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec sierpnia 2016 roku wyniosła 355 ( o 7 więcej niż na koniec czerwca 2016). Natomiast łączna powierzchnia handlowa 169,4 tys. mkw.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,49

  • Śr

    6,88

  • Min

    5,78

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 551164

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.