Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Średni paragon w Biedronce wynosi 27 zł

Autor: KBC Securities, www.dlahandlu.pl 1 marca 2013 12:03

Średni paragon w sklepie Biedronka wynosił w zeszłym roku 27 zł, co oznacza wzrost o 3 proc. w porównaniu do roku 2011.

Jak informuje Kamil Szlaga, analityk KBC Securities, Biedronka zakończyła program zmiany wystroju w 1700 sklepach kładąc nacisk na produkty świeże. Segment spożywczy branży detalicznej w II połowie ub. roku zwolnił, mimo że właściciel sieci Grupa Jeronimo Martins jest przekonana, że Biedronce udało się osiągnąć wzrost wyższy od rynku. Najtrudniejszy był IV kwartał, kiedy wzrost wyniku był niższy niż 2% r/r, a konkurencja Biedronki zanotowała ujemną sprzedaż w porównywalnych sklepach rzędu 6-7%. Według zarządu, udział Biedronki w polskim rynku FMCG w 2012 roku zwiększył się do 14,7% (+2 pp).

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Polak 2013-03-03 19:36:10

    Ty wydupiaj do portugalskiej biedy

  • Marta 2013-03-01 14:16:33

    Ja średnio w Lidlu zostawiam minimum 130zł do 300zł. Gdyby była płatność kartą pewnie robiłabym także niektóre zakupy w Biedronce

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    0,65

  • Śr

    0,29

  • Min

    0,14

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9038

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.