Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Średnia miesięczna sprzedaż z mkw. dla sklepów Stokrotka to 1 216 zł

Autor: www.dlahandlu.pl 1 września 2015 14:51

Na koniec drugiego kwartału 2015 r. Emperia miała 264 sklepy. Średnia miesięczna sprzedaż z mkw. sklepów Stokrotka wyniosła 1 216 zł (1 253 zł w przypadku supermarketów wg danych Nielsena). W 2014 r. średnia sprzedaż wynosiła 1 281 zł (1 339 zł dla supermarketów).

CAPEX przypadający na 1 otwarty sklep własny sieci to 0,9 mln zł. W drugim kwartale sieć uruchomiła 7 sklepów, zamknęła 2.
Całkowita powierzchnia nowych sklepów wynosi 3 336 mkw.

Przychody ze sprzedaży Emperii w I półroczu 2015 roku wyniosły 982 431 tys. zł. W analogicznym okresie ubiegłego roku była to kwota 981 803 tys. zł. Przychody segmentu detalicznego osiągnęły wartość 957 226 tys. zł. Zysk okresu ukształtował się na poziomie 29 072 tys. zł (w pierwszym półroczu 2014 była to kwota 17 355 tys. zł). Wynik netto segmentu detalicznego to 4 618 tys. zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 553718

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.