Średnia wartość pojedynczego zamówienia we Frisco.pl to 290 zł

Autor: dlahandlu.pl 22 sierpnia 2017 12:32

Średnia wartość pojedynczego zamówienia we Frisco.pl to 290 zł Katarzyna Kazior, prezes zarządu Frisco.pl, fot. Żelazna Studio

Frisco.pl, którego udziałowcami są MCI i Eurocash, podał, że zanotował w pierwszym półroczu 2017 r. wzrost liczby klientów aż o 33% (w porównaniu do I pół. 2016 r.) a także utrzymał niemal 100%-owe wskaźniki punktualności dostaw oraz kompletności zamówień.

Jak zamawiali klienci Frisco.pl w pierwszym półroczu 2017 roku?

– Klienci Frisco.pl najchętniej robili duże zakupy do domu, składając zamówienia najczęściej przed weekendem, średnio 2 razy w miesiącu. Przeciętna wartość pojedynczego zamówienia wynosiła ok. 290 zł. Co ważne, klienci nie musieli dodatkowo płacić za dowóz takich zamówień, ponieważ we Frisco.pl oferujemy bezpłatną dostawę w przypadku zakupów powyżej 200 zł – komentuje Tomasz Dębowski, Dyrektor Marketingu Frisco.pl.

Ponadto, zamówienia najczęściej były składane w czwartki w godzinach między 19:00 a 22:00, a odbierane w piątki wieczorem.

A jak klienci Frisco.pl najchętniej płacili za zakupy spożywcze w sieci?

Wciąż dominującą formą płatności za zakupy spożywcze online jest płatność kartą przy odbiorze, którą wybierała ponad połowa klientów Frisco.pl. Rośnie popularność przelewów online – w pierwszym półroczu 2017 roku na tę metodę zdecydowało się 30% klientów. Spada natomiast płatność gotówką przy odbiorze (16,4% vs 14,9%), co, poza rosnącą popularnością transakcji bezgotówkowych, może oznaczać także wzrost zaufania do e-grocery.

W ostatnich sześciu miesiącach aż 78% wszystkich zamówień zawierało świeże artykuły, z czego:

· owoce i warzywa znalazły się w 75% koszyków. Klienci Frisco.pl najchętniej zamawiali banany, papryki oraz cytryny;

· mięso było zawarte w prawie 40% koszyków;

· pieczywo było obecne w ponad 1/3 koszyków.

 Porównując pierwsze półrocza 2016 i 2017 roku, punktualność dostaw w oferowanym przez Frisco.pl jednogodzinnym przedziale czasowym wzrosła z 90% do 95% zamówień dostarczonych na czas. Natomiast kompletność zamówień utrzymała się na wysokim poziomie i wyniosła aż 99,6%.

– Dla Frisco.pl, jedynego pure playera w Polsce, logistyka i zadowolenie klienta z dostaw są podstawą działania biznesu. Dlatego wciąż pracujemy nad udoskonalaniem kwestii operacyjnych, które w 100% spełnią oczekiwania kupujących. Już teraz jako jedyni na rynku oferujemy odbiór zamówienia na konkretną godzinę i będziemy w dalszym ciągu dostosowywać formy dostawy do preferencji naszych Klientów – podsumowuje Tomasz Dębowski.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Karol 2017-08-22 18:53:14

    To już macie powyżej 10 tys. zamawiających systematycznie klientów? warto się tym pochwalić.... a nie tak na okrągło - 75 mln przychodów, średnia wartość zamówień klienta 290 zł, średnio dwa zamówienia w miesiącu...

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9455

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.