Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Średnia wartość zamówienia w e-sklepie Tesco jest 4-5 razy większa niż w sklepie stacjonarnym

Autor: dlahandlu.pl 17 sierpnia 2015 09:56

Średnia wartość zamówienia w e-sklepie Tesco jest 4-5 razy większa niż w sklepie stacjonarnym 49 proc. użytkowników Ezakupów to rodziny z dziećmi, fot. za tesco.pl

W stosunku do 2012 roku liczba sklepów obsługujących Ezakupy Tesco wzrosła z 14 do 27, w tym czasie liczba samochodów dostarczających zamówienia internetowe – wzrosła z 86 do 236.

Największą popularnością cieszą się produkty ciężkie takie jak woda czy mleko. Systematycznie rośnie ilość zamawianych mięs, ryb i pieczywa.

Wartość przeciętnego zamówienia w Ezakupach Tesco jest 4-5 razy większa niż przeciętnego koszyka w sklepie stacjonarnym - mówi Mariusz Nowak, menadżer Tesco Ezakupy. Średnia wartość przeciętnego zamówienia zwiększa się jednak co roku o kilka procent – dodaje.  

Klienci Ezakupów najczęściej korzystają z usługi w styczniu, marcu i kwietniu, a 49 proc. użytkowników Ezakupów to rodziny z dziećmi.

Średni czas składania zamówienia za pomocą Ezakupów wynosi około 10 minut. 8,9% zamówień jest składanych przez smartfony i urządzenia mobilne, 91,9% zaś przez komputery stacjonarne i laptopy. Wartość przeciętnego zamówienia składanego tą drogą jest nieco większa niż zamówień z aplikacji mobilnej i mobilnej wersji strony. Smartfony i tablety w większym stopniu służą do wprowadzania zmian w koszyku niż do jego kompletowania.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Dostawca 2015-08-17 22:50:46

    Twoje zakupy nasze kręgosłupy

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9393

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.