Średnie wydatki na produkty na grilla nie przekraczają 30 zł na osobę

www.portalspozywczy.pl 11 maja 2018 16:39

- Polacy kochają grilla i nie ma przesady w twierdzeniu, że jest to nasz sport narodowy. Szczególnie na prowincji, gdzie grillowanie jest jednym z najpopularniejszych sposobów na spędzenie czasu z przyjaciółmi czy rodziną. Do posiadania grilla przyznaje się blisko 80 proc. Polaków. Tak ogromna rzesza konsumentów to niezwykle łakomy kąsek dla branży spożywczej. - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Michał Maciejewski, strategy director w agencji Pitted Cherries.

- Sezon grillowy zaczyna się więc najczęściej w maju i trwa do końca wakacji. W tym okresie rośnie sprzedaż mięsa (w tym zestawów gotowych), mokrych przypraw (musztardy, ketchupy), a także napojów, w tym oczywiście piwa. Jedna z sieci handlowych upubliczniła raport, z którego wynika, że w sezonie grillowym sprzedaż kiełbasek rośnie trzykrotnie, a klienci kupują w tym czasie średnio tonę kiełbasy co godzinę.  Warto tu także powiedzieć, że średnie wydatki na produkty spożywcze u czterech na pięciu grillujących (80,8 proc.) nie przekraczają 30 zł na jedną osobę na jedno grillowanie - dodaje ekspert Pitted Cherries.

Marketing idzie oczywiście za ciosem, bo taka jego rola. - Ma jeszcze mocniej podkręcać modę i sprawić, aby konsument wybrał na grilla taki, a nie inny produkt. W tym okresie zewsząd atakują nas reklamy nawiązujące do sportu narodowego Polaków. Szczególnie mocno widać to w sieciach handlowych, gdzie kuszące grillowe ekspozycje przykuwają uwagę konsumentów - mówi Michał Maciejewski.

Więcej na portalspozyczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8059

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 557388

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.