Start aplikacji Żabki to moment na pozyskanie e-maili klientów

Autor: dlahandlu.pl 24 stycznia 2019 17:29

Żabka na swojej stronie uruchomiła zakładkę poświęconą aplikacji mobilnej, w sklepch zaś pojawiły się ulotki w kształcie smartfona, informujące o rychłym starcie aplikacji.

Żabka zachęca klientów aby zeskanowali kod QR z ulotki lub weszli na stronę zabka.pl/aplikacja i zostawili swój e-mail, udzielając sieci zgody na przetwarzanie danych osobowych. Dzięki temu klient jako pierwszy dowie się o starcie aplikacji, w której będzie można zbierać punkty i wymieniać je na nagrody, otrzymywać spersonalizowane promocje oraz korzystać z nowych ofert. 

Wprowadzenie aplikacji zapowiadał we wrześniu 2018 r. Tomasz Suchański, prezes sieci. Informował wówczas, że w ten sposób sieć chce budować relacje z klientami. Docelowo aplikacja będzie pozwalała nie tylko poznać preferencje zakupowe klientów, ale także opłacać zakupy. Koncepcja zakłada aktywne wykorzystanie sztucznej inteligencji, która priorytetyzuje informacje i wybiera odpowiedni przekaz według miejsca czy oczekiwań nabywcy.

Obsługa każdego klienta w sposób spersonalizowany wymaga przetwarzania gigantycznych ilości danych, co jest możliwe dzięki mocy obliczeniowej dostępnej w chmurze Microsoft Azure oraz systemom zaawansowanej analityki do łączenia różnych informacji - dotyczących poprzednich zakupów, geolokalizacji, czy dostępnych produktów i promocji. Dzięki temu aplikacja mobilna Żabki będzie pełnić funkcję nie tylko programu lojalnościowego, ale także kanału komunikacji z klientami.

Ostatnio o Żabce zrobiło się głośno w kontekście listu intecyjnego podpisanego przez CVC Capital Partners (właściciela sieci Żabka) ze szkołą o. Rydzyka w Toruniu. Łączone jest to z wstrzymaniem prac nad tzw. lex Żabka, czyli proponowanym zakazem handlu w niedziele także dla sklepów tej sieci.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,58

  • Min

    2,39

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6722
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.