Start kampanii telewizyjnej Warki Radler

Autor: pr 19 lipca 2016 09:12

18 lipca rusza nowa kampania telewizyjna Warki Radler. W kampanii pokazane są wszystkie znane już konsumentom warianty smakowe marki: Cytryna, Porzeczka z Limonką i Jabłko z Gruszką oraz wariant bezalkoholowy, ale to właśnie ten ostatni, po raz pierwszy został zaprezentowany w zakręcanej, plastikowej butelce.

Spoty utrzymane są w klimacie wakacyjnego luzu. - Radlery od Warki to idealne dopełnienie lata, podróży bez pośpiechu, rozrywki bez telewizora oraz czasu zabawy nad jeziorem czy na plaży. Radler od Warki od zawsze kojarzony jest z latem i wakacyjną beztroską. W tegorocznej odsłonie kampanii, przedstawione zostaną po raz pierwszy zalety nowego opakowania wersji bezalkoholowej - opisuje firma.

- Praktyczna, odkręcana butelka Warki Radler 0,0% wychodzi naprzeciw oczekiwaniom dotyczącym wygody użytkowania. To ważny aspekt, szczególnie teraz, podczas wakacyjnych wypadów w plener. Dodatkowo, zupełny brak alkoholu w tym wariancie pozwala cieszyć się wakacjami o każdej porze dnia i w każdej sytuacji np. podczas jazdy na rowerze, czy na plaży - mówi Małgorzata Gąska, Brand Manager marki Warka Radler.

Rodzina produktów Warka Radler 2% komunikowana będzie w dwóch spotach – 30 i 15 sekundowym; Warka Radler 0,0 % w plastikowym opakowaniu – w spocie 15 sekundowym. Reklamy emitowane będą w kanałach ogólnopolskich i tematycznych. Dodatkowym wsparciem będą działania prowadzone w Internecie (Facebook, VOD, mobile).

Za ideę kreatywną kampanii odpowiada agencja Lvov, za produkcję – Film Produkcja. Działania digitalowe prowadzi Hyper Crew, a media planuje i kupuje Starcom Media Vest. Za PR marki Warka Radler odpowiada Roots PR.

 

Przeczytaj także:

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,70

  • Śr

    5,79

  • Min

    4,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9483

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.