Startuje kampania reklamowa marki Goplana

Autor: pr 25 października 2011 11:57

24 października br. pod hasłem "Weź to na słodko!" rozpocznie się kampania reklamowa marki Goplana.

Kampania będzie realizowana zarówno w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych - TVP1, TVP2, Polsat, TVN, jak i w kanałach tematycznych, m.in. TVN Style, Discovery, Kuchnia TV, Komedy Central, Zone Romantica, Club TV, Ale Kino, Movies 24, Animal Planet, Fox Life, AXN.

Celem kampanii jest poinformowanie konsumentów o zmianie szaty graficznej czekolad Goplana. Tradycyjną, papierową folię ze sreberkiem od września zastąpił flow pack. Modyfikacji uległa również szata graficzna opakowań czekolad. Kampania ma również na celu wzmocnienie wizerunku marki Goplana.

- Spot reklamowy jest oparty o koncepcję zakazów i nakazów, nawiązuje do typowych dla kobiecej natury ograniczeń, z jakimi zmagają się każdego dnia. Pozycjonuje Goplanę jako markę, która zachęca do cieszenia się  z przyjemności, nawet jeśli dotyczą one rzeczy, co do których wykazujemy tzw. słabość - jak czekolada - informuje Anna Grotowska, brand manager w firmie Jutrzenka Colian.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    19,99

  • Śr

    16,52

  • Min

    11,89

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7764
Ilość aktualnych ofert: 481346

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.