Startuje konkurs marki Pilsner Urquell

Pilsner Urquell, razem z Mariuszem Szczygłem, już od kwietnia inspiruje czytelników Dużego Formatu cyklem reportaży o czeskiej kulturze i zwyczajach. Teraz przyszedł czas, by sami miłośnicy piwa Pilsner Urquell pokazali swoje spojrzenie na południowych sąsiadów. Rusza konkurs na fotoreportaż inspirowany Czechami, w którym do zdobycia są wyjazdy do Pilzna na finał akcji oraz nagrody finansowe.
Pilsner Urquell, warzony tylko w Pilznie, jest jednym z nieodłącznych elementów czeskiej kultury.
Z czym szczególnie kojarzy się Polakom ten wyjątkowy kraj pełen kontrastów? By to odkryć, Pilsner Urquell zorganizował konkurs pod hasłem „Czeski wzór na”, który właśnie wystartował na stronie www.wyborcza.pl/czechynieztejziemi. Zadaniem uczestników jest stworzenie fotoreportażu inspirowanego Czechami, składającego się z 5 zdjęć. Pilsner Urquell jest prekursorem wśród złotych piw i stanowi wzór piwnego smaku, dlatego prace powinny być inspirowane czeskimi wzorami dotyczącymi różnych aspektów życia. W pierwszym etapie konkursu czekamy na autorskie prace inspirowane hasłem Czeski wzór na spotkanie, w drugim będzie to Czeski wzór na jakość zaś trzeci, ostatni etap to Czeski wzór na kulturę.
Przeczytaj także:
Z każdego etapu konkursu wybranych zostanie po 3 szczęśliwców, którzy razem z Pilsner Urquell polecą na finał do Czech. Tam, podczas oficjalnej gali, z grona finalistów wyłonieni zostaną zwycięzcy. Zdobywca pierwszego miejsca otrzyma nagrodę w wysokości 3 000 zł, zaś dwóch dodatkowo wyróżnionych autorów – po 1 000 zł. Za wybór najlepszych fotoreportaży odpowiadać będzie jury, na czele którego zasiądzie wybitny reportażysta i zapalony czechofil – Mariusz Szczygieł.
Konkurs pod hasłem „Czeski wzór na” potrwa do 2 września. Pierwszy etap konkursu trwa od 2 do 22 lipca, drugi – od 23 lipca do 12 sierpnia zaś trzeci – od 13 sierpnia do 2 września.
Przeczytaj także:

WYBRANE DLA CIEBIE
-
Lidl na Wyspach wprowadza wózki sklepowe dla dzieci
-
Milka startuje z loterią konsumencką
-
Kaufland rusza z promocją: 10 jaj za złotówkę
- 17:49 Zgoda w sprawie przepisów ograniczających handel nielegalnymi papierosami
- 17:44 Qarson chce sprzedawać auta w centrach handlowych
- 17:40 Carrefour chce przyciągnąć do sklepów rodziny z dziećmi
- 15:30 Kaufland wchodzi na rynek drogeryjny. Ruszył pierwszy sklep K Beauty
- 15:13 Śniadania i obiady w Żabce. Małe bistro czy sklep na drobne zakupy?
- 14:54 Lidl zwiększy obecność w Danii
- 14:48 Polska pod względem warunków dla nowego biznesu gorsza od Białorusi
- 14:41 Nastolatki chętnie kupują online, jeśli nie muszą mieć karty ani konta
-
Sierpień'80: Ukraińcy też nie chcą pracować w Biedronce
-
Stokrotka powalczy z Dino o portfele Polaków
-
Upływa rok od kiedy Piotr i Paweł ma inwestora finansowego. Jaka jest...
-
500 tys. zł kary dla Almy Market za nieujawnienie ważnych informacji
-
Kierownicy Biedronki mają zakaz ewakuacji po alarmie bombowym? Jest komentarz...
-
Delko przejmie ponad 300 sklepów
- 1 Upływa rok od kiedy Piotr i Paweł ma inwestora finansowego. Jaka jest...
- 2 Stocznia Gdańska na koszulkach Reserved
- 3 Eurocash: Małe sklepy kupują u producentów drożej, niż w detalu sprzedają...
- 4 Ekspert: Zakaz handlu w niedziele zahamował wzrost rentowności sieci (wywiad)
- 5 Związkowcy z Auchan okupują hipermarket w Łomiankach
- 6 W ubiegłym roku Polacy wydali na walentynki 1,5 mld zł
Drodzy Użytkownicy!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.