Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Startuje loteria marki Familijne

Autor: pr 1 lipca 2016 09:32

Startuje loteria marki Familijne Fot. mat.pras.

1 lipca marka Familijne startuje z nową loterią konsumencką, w której do wygrania będą 234 nagrody. Na miłośników wafli i ciastek marki Familijne czekają rowery marki KROSS, mechaniczne deskorolki oraz bony o wartości 100 zł na zakupy w sklepach Decathlon. Loteria pt. „Weekendowe nagradzanie” uzyska intensywne wsparcie marketingowe.

Z początkiem lipca startuje ogólnopolska loteria konsumencka marki Familijne z 234 nagrodami do wygrania. Promocją objęte są wafle i ciastka marki Familijne, których opakowanie zawiera naklejkę z kodem promocyjnym. Aby wziąć udział w loterii należy dokonać zakupu przynajmniej jednego promocyjnego produktu, zachować opakowanie zawierające naklejkę i wysłać je drogą pocztową lub przesyłać kod spod naklejki za pośrednictwem strony www.promocjafamilijne.pl.

Na zwycięzców loterii co weekend czekają atrakcyjne nagrody nawiązujące do potrzeb związanych z weekendowymi rodzinnymi wycieczkami. Do wygrania co tydzień są: 2 nagrody I stopnia (rower marki KROSS), 2 nagrody II stopnia (mechaniczna deskorolka) i 12 nagród III stopnia (bon o wartości 100 zł na zakupy w sklepach Decathlon). Ich losowanie będzie odbywało się począwszy od piątku 8 lipca do 14 października.

Loteria pt. „Weekendowe nagradzanie” potrwa do końca września br. i otrzyma silne wsparcie w telewizji, Internecie oraz radiu. Spot TV będzie emitowany w największych stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat i TVN, a także stacjach tematycznych. Działania w Internecie obejmą kampania odsłonową oraz aktywności w serwisach YouTube, VoD i Facebook. Zaplanowano również silną kampanię spotową w radiu.

Strategię i kreację przygotowała agencja Agencja SOHO Square z grupy Ogilvy & Mather Polska, za działania w mediach społecznościowych odpowiada agencja Gong, za lokowanie produktu – Mediabrands Studios. Media zaplanował oraz zakupił dom mediowy Universal McCann. Za produkcję jest odpowiedzialny dom produkcyjny RedWorks.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,49

  • Śr

    3,53

  • Min

    2,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9629

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.