Startuje nowa kampania Lidla - Lepiej w Lidlu

Autor: dlahandlu.pl 7 stycznia 2019 12:16

Startuje nowa kampania Lidla - Lepiej w Lidlu

Wystartowała nowa kampania Lidla, w której pracownicy sieci przekonują klientów, że warto kupować w Lidlu, bo jest czysto, szybko, świeżo.

Agnieszka Robakowska, manager sklepu przekonuje, ze świeże produkty dostarczane są do Lidla codziennie – a nawet częściej. Jednocześnie dwanaście razy dziennie kontrolowana jest świeżość owoców i warzyw w sklepie.

Paweł Stachowiak, dyrektor ds. zakupów deklaruje, że w zeszłym roku do Lidla trafiło blisko 600 nowych produktów, stworzona od podstaw razem z dostawcami, którzy otrzymali wskazania dotyczące składu i jakości. 

Ryszard Machoj, dyrektor ds. sprzedaży przekonuje, że zakupy w Lidlu są szybkie, bo przed sklepami jest zawsze duży parking, dzięki temu llienci nie tracą czasu na szukanie miejsca do parkowania.

Michał Heberle, kierownik ds. budowy sklepów i magazynów informuje, że nowe Lidle wyposażone są w gruntowe pompy ciepła, pobierające ciepło z ziemi. Dzięki takiej instalacji każdy Lidl w ciągu kilku lat ogranicza emisję dwutlenku węgla o kilka tysięcy ton.

Mateusz Kocik, zastępca managera sklepu przekonuje, że każda alejka w Lidlu jest regularnie sprzątana każdego dnia, a niektóre miejsca nawet 10 razy dziennie. Każde mycie maszyną na mokro poprzedza zamiatanie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • majkelo 2019-01-21 18:48:15

    Tak dokładnie ale jakim kosztem?

    Duży płaci a Polak za coś musi żyć. Owszem podwyżki są ale za to 1000+więcej obowiązków i jak żyć się pytam

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    13,98

  • Śr

    8,35

  • Min

    4,49

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6692
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.