Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Startuje nowa kampania Prince Polo

dlahandlu.pl 12 lutego 2014 10:02

Nowa kampania Prince Polo rusza pod hasłem: Które TOCOŚ jest narodową cechą Polaków. Zadaniem akcji jest inspirowanie Polaków do odkrywania charakterystycznych dla nas pozytywnych cech, zwanych TOCOSIAMI. W działaniach marka wykorzystuje sukces polskiego wafelka na Islandii. Kampania potrwa dwa miesiące i pojawi się w telewizji, radio, internecie oraz w mediach społecznościowych.

Prince Polo to wafelek uwielbiany nie tylko przez Polaków, ale też przez Islandczyków. Marka pojawiła się na Islandii w 1955 roku w wyniku wymiany handlowej z Polską, w ramach której Polacy otrzymali islandzkie śledzie, a Islandczycy polską wódkę, drewno i Prince Polo. W latach siedemdziesiątych, gdy Prince Polo było u szczytu popularności, statystyczny Islandczyk zjadał co roku mniej więcej 1 kilogram polskich wafelków. Dziś szacuje się, że średnie spożycie Prince Polo to nadal około pół kilograma na osobę. Sam wafelek obecny jest praktycznie wszędzie - w każdym supermarkecie, na stacjach benzynowych i w barach.

Idea kreatywna spotu „Które TOCOŚ jest narodową cechą Polaków" oparta jest na historii Gunnara, Islandczyka, który pewnego dnia odkrywa, że jego ulubiony wafelek towarzyszący mu od czasów dzieciństwa pochodzi z Polski. Postanawia więc przyjechać i odkryć ten kraj, poznać Polaków. Odszukać TOCOŚ, co jest w Polsce wyjątkowe - narodowe cechy Polaków. Wybieramy spośród sześciu skonsultowanych z grupą socjologów cech (zwanych TOCOSIAMI). Są to gościożyczliwość, pomysłowianizm, sercasłuchalność, ziomalosztamizm, żartolubność i szabelkowatość. Na polskiego TOCOSIA można głosować na specjalnie stworzonej stronie www.tocosie.pl oraz www.facebook.pl/princepolopolska. Zwieńczenie akcji i ogłoszenie polskiego TOCOSIA odbędzie się 6 kwietnia w Cieszynie, w mieście w którym produkowane są kultowe wafelki.

13 lutego br. w Polsce rzeczywiście pojawi się Gunnar. Jego zadaniem będzie pomoc Polakom w odkrywaniu ich narodowych cech. Islandczyk weźmie udział w serii niestandardowych wydarzeń mediowych promujących kampanię i przybliżających Polakom ich TOCOSIE. W podróży po Polsce będzie towarzyszyła mu stacja RMF FM.

 

Kampania zaplanowana jest od 13 lutego br. na okres dwóch miesięcy i będzie intensywnie promowana za pośrednictwem wielu kanałów komunikacji, np.: telewizji (spot 30 sekund), radia (głównym partnerem mediowym głosowania na TOCOSIA jest RMF FM), w internecie oraz w mediach społecznościowych. Na potrzeby akcji stworzono stronę www.tocosie.pl i specjalną aplikację na www.facebook.pl/princepolopolska, która umożliwi głosowanie na polskie TOCOŚ.
Akcja otrzyma również silne wsparcie w kanałach sprzedaży tradycyjnej i nowoczesnej. Będą to m.in. materiały POS.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,49

  • Śr

    3,53

  • Min

    2,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9590

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.