Stary Browar buduje Food Park

Autor: dlahandlu.pl 1 marca 2019 11:17

Stary Browar buduje Food Park Fot. materiały prasowe

W Starym Browarze w Poznaniu ruszają prace nad budową Food Parku. W skrzydle Pasaż na poziomie +2 jeszcze w tym roku jesienią powstanie pierwszy etap strefy restauracyjnej. To początek inwestycji, jakie zaplanowano w Browarze na lata 2019-2020.

Projekt Food Parku to element długofalowej strategii rozbudowywania funkcji społecznych Starego Browaru. Browar już teraz może się pochwalić jedną z najbardziej różnorodnych ofert gastronomicznych na rynku. W Food Parku pojawią się nowe formaty restauracyjne w stylu all-day-dining i kieszonkowe restauracje fast casual. Obecnie klienci w zależności od potrzeby czy okazji mogą wybrać posiłek w “szybkich” punktach w otoczeniu food courtu w Atrium lub lunch czy elegancką kolację w jednej z restauracji wokół Dziedzińca.

- Nasze plany i inwestycje są odpowiedzią na zmieniające się otoczenie i oczekiwania coraz młodszych pokoleń naszych klientów, przy czym interesuje nas perspektywa najbliższych 5-10 lat, a nie jedynie kilku kolejnych  - mówi Magdalena Kowalak, prezes spółki zarządzającej Browarem. 

W Starym Browarze znajduje się ponad 200 sklepów, 20 restauracji i kawiarni, przestrzenie wystawiennicze i eventowe, Multikino, kluby muzyczne, 5-gwiazdkowy hotel butikowy Blow Up Hall 5050 oraz 4-hektarowy park. Twórczynią Starego Browaru jest Grażyna Kulczyk. 

Już 4-5 listopada w Warszawie największa konferencja dedykowana sektorowi spożywczemu i handlowemu w Polsce: 20 sesji tematycznych, 120 prelegentów, ponad 1000 uczestników. Zarejestruj się teraz!

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,25

  • Śr

    4,04

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8426
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.