Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Stoiska świeże - tradycja w nowoczesnym wydaniu w sklepach Gama

Autor: Artykuł promocyjny dostarczony przez firmę Eurocash 28 sierpnia 2018 10:43

Stoiska świeże - tradycja w nowoczesnym wydaniu w sklepach Gama

Stoisko mięso - wędliny jest najbardziej opiniotwórczym stoiskiem w sklepach. Zatem, jeśli standard stoiska mięso - wędliny jest na wysokim poziomie cały sklep oceniany jest równie dobrze. Z tego m.in. powodu w sklepach Gama traktujemy je priorytetowo.

Naszą misją w tej kwestii jest budowanie profesjonalnego wizerunku lad mięsno-wędliniarskich we wszystkich sklepach sieci. Chcemy by klient odwiedzający sklep, niezależnie od lokalizacji, miejscowości wiedział, że stoiska świeże w Gamach są wszędzie na bardzo dobrym poziomie. Zapisane w księgach standardów zasady ułożenia lady i pracy na tym stoisku są wdrażane od początku funkcjonowania każdej placówki. Za przestrzeganie tych zasad odpowiedzialni są z ramienia firmy szkoleniowcy i doradcy klienta.

Dzisiejszy sklep ogólnospożywczy to istny róg obfitości. Potrzeby klienta są najważniejsze, zatem rozszerzamy asortyment, wprowadzamy nowości, hity i asortyment, którego oczekuje klient. Nie zawsze jest to opłacalne i sensowne, ale stwierdzenie, że klienta też można sobie wychować nie jest dzisiaj popularne… Efekt jest taki że półki uginają się i trzeba nie lada umiejętności aby stłoczony towar był nadal widoczny i estetycznie wyeksponowany. Podobnie rzecz ma się w ladzie mięsno - wędliniarskiej: za mało być nie może, bo klient ma wrażenie że oferta jest niepełna, zbyt dużo - też źle bo łatwo wkrada się chaos i klient nie jest w stanie dokonać wyboru. Nowości rynkowe muszą być, należy jednak starannie weryfikować co rzeczywiście się sprzedaje a co wydaje się, że się sprzedaje. Jednym słowem pracować na twardych danych. To rola kierownika stoiska.

Stoiska świeże w sklepach Gama traktujemy jako ważne narzędzie i sposób na walkę z konkurencją. Monitorujemy oraz szkolimy personel cyklicznie oraz w miarę potrzeb. Niezależnie od wielkości sklepu i lady to stoisko musi "żyć". Wprowadzanie nowych rozwiązań, urządzeń, zmiany aranżacji - przy zachowanych standardach, edukacja pracowników to codzienny chleb naszej kadry pracowniczej. Mówi się, że dobry pracownik to połowa sukcesu. Jeśli chodzi o pracownika stoiska mięsno - wędliniarskiego to pewnik. Oprócz szerokiego asortymentu, dostosowanego do rodzaju i potrzeb klienta potrzeba jeszcze wielu innych rzeczy aby funkcjonowało i przynosiło oczekiwany zysk.

Co zrobić żeby zdobyć i utrzymać klienta?

Po pierwsze właściwy dobór asortymentu. We wszystkich kategoriach asortymentu na stoisku mięsno - wędliniarskim powinien znaleźć się towar dla każdego klienta: tego z zasobnym portfelem (dla którego jakość a nie cena liczy się najbardziej), tego, który trzyma się swoich nawyków (i stale kupuje to samo, najczęściej średnia półka cenowa) i tego, który nie chce wydawać zbyt wiele (więcej za mniej).



WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9592

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 553718

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.