Stokrotka: 3. centrum dystrybucji i nowa marka własna

Autor: dlahandlu.pl 27 lutego 2018 15:25

Stokrotka: 3. centrum dystrybucji i nowa marka własna

- Przygotowujemy się do otwarcia trzeciego centrum dystrybucyjnego, które będzie zlokalizowane na południu Polski. Niedawno podwoiliśmy powierzchnię centrum dystrybucyjnego w Lublinie z 5,6 tys. mkw. do 11 tys.mkw. A w planach mamy także otwarcie 4. centrum dystrybucyjnego - powiedział Dariusz Kalinowski, prezes Stokrotki.

W 2018 roku firma planuje mocno postawić na rozwój marek własnych, zwiększając ich liczbę z 450 do 650 i wprowadzając zupełnie nowy brand dla marki własnej.

- Ponadto pracujemy nad dalszym uatrakcyjnieniem oferty produktów świeżych i rozwijamy format sklepów Stokrotka Express - dodaje Dariusz Kalinowski.

24 listopada 2017 r. Maxima Grupe ogłosiła wezwanie do sprzedaży 12.342.027 akcji (100 proc.) Emperii po cenie 100 zł za akcję. 14 grudnia ub. r. rozpoczęto przyjmowanie zapisów, które miało zakończyć się 21 lutego. Maxima poinformowała jednak, że przedłuża zapisy w wezwaniu na Emperię do 16 marca, o czas niezbędny do otrzymania decyzji o udzieleniu zgody od prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Obecnie UOKiK jest na wstępnym etapie badania rynkowego, w związku z procesem pozyskiwania zgody na przejęcie Emperii Holding przez Maxima Grupe. Jak mówił prezes Kalinowski w umowie inwestycyjnej z Maxima Grupe został przewidziany 8 miesięczny - maksymalny okres niezbędny do uzyskania zgody UOKiK, ale w opinii przedstawicieli sieci tak długi czas raczej nie będzie potrzebny na wydanie decyzji.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    3,04

  • Min

    2,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.