Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Stokrotka do końca roku uruchomi 20 sklepów franczyzowych

www.portalspozywczy.pl 26 sierpnia 2014 15:47

Do końca roku Emperia Holding planuje otwarcie 20 sklepów franczyzowych Stokrotka, łącznie w formatach supermarketu i marketu. Obecnie działa dopiero jedna franczyzowa placówka sieci, w formacie supermarketu. Wynika to jednak z tego, że Emperia dopiero w ostatnich miesiącach zakończyła opracowywanie konceptu franczyzowego dla Stokrotki.

Drugi sklep franczyzowy Stokrotki ma zostać otwarty za dwa dni. Jak zdradził we wtorek podczas konferencji prasowej Dariusz Kalinowski, prezes Emperia Holding i Stokrotki, obecnie prowadzonych jest kilkadziesiąt rozmów z potencjalnymi franczyzobiorcami, a kilkanaście transakcji jest bliskich finalizacji.
Rozwój Stokrotki we franczyzie ma ulec znacznemu przyspieszeniu za miesiąc, gdy zacznie ona obejmować nie tylko sklepy w formacie supermarketu, ale również marketu. W czwartym kwartale 2014 r. Emperia zamierza uruchomić ok. 10 franczyzowych marketów. Dodatkowo, na przełomie trzeciego i czwartego kwartału, należy spodziewać się kilku otwarć franczyzowych supermarketów.

W całym 2014 r. sieć Stokrotka ma powiększyć się o około 50 sklepów (30 własnych i 20 we franczyzie). Na rok kolejny Dariusz Kalinowski zapowiada znaczne przyspieszenie tempa rozwoju. W 2015 r. Stokrotka zamierza uruchomić 150 sklepów, w tym 30 supermarketów własnych, 50 marketów własnych, 20 supermarketów we franczyzie i minimum 50 marketów we franczyzie.

Łącznie w drugim kwartale bieżącego roku rebranding przeszły 33 sklepy sieci Stokrotka. Oznacza to, że proces rebrandingu od momentu jego rozpoczęcia objął już 111 placówek sieci, a więc niemal co drugą. Proces przebiega wolniej, niż początkowo zakładali przedstawiciele Emperii. W czerwcu tego roku Dariusz Kalinowski, prezes Emperii zapowiadał, że rebranding Stokrotek zakończy się w trzecim kwartale 2014. Teraz wydaje się, że może być to zapowiedź trudna do zrealizowania. 

Rebranding pojedynczego sklepu Stokrotka to wydatek rzędu 600 tys. zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,99

  • Min

    2,39

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9231

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.