Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Stokrotka i Polomarket rozwiązują porozumienie, koniec Polskich Supermarketów

Autor: dlahandlu.pl 28 sierpnia 2015 09:22

Stokrotka i Polomarket rozwiązują porozumienie, koniec Polskich Supermarketów Stokrotka nie utworzy z Polomarketem nowej spółki

Zarząd spółki Stokrotka sp. z o.o. podjął decyzję o rozwiązaniu porozumienia zawartego w dniu 4 maja 2015 roku, którego przedmiotem było zawiązanie spółki Polskie Supermarkety. Rozwiązanie porozumienia następuje na etapie prac koncepcyjnych przed jakimkolwiek podjęciem działań operacyjnych. O rozwiązaniu porozumienia ze Stokrotką poinformował również Polomarket w oddzielnym komunikacie.

W toku prowadzonych uzgodnień dotyczących modelu współpracy nie udało się stronom wypracować wspólnego rozwiązania satysfakcjonującego obie spółki.

Zdaniem zarządu Stokrotki ze względu na istotne rozbieżności pomiędzy stronami realizacja założeń porozumienia nie jest możliwa ani obecnie ani w przyszłości - czytamy w komunikacie Stokrotki.

Zdaniem zarządu POLOmarket ze względu na istotne rozbieżności pomiędzy stronami realizacja założeń porozumienia nie jest obecnie możliwa - podał Polomarket.

Rozwiązanie porozumienia nie wpłynie na realizację przyjętej przez Stokrotkę strategii rozwoju. Do końca września zakończy się proces przyjmowania do sieci przejętych sklepów Delikatesów Frac. Spółka kontynuuje doskonalenie modelu prowadzonych supermarketów i marketów koncentrując się na rozwoju zarówno organicznym, jak i poprzez fuzje i przejęcia.

Przypomnijmy: Celem porozumienia miało być utworzenie spółki kapitałowej Polskie Supermarkety Sp. z o.o. w której Stokrotka i POLOmarket obejmą po 50 proc. udziałów. W ramach nowego podmiotu utworzony miał zostać dział handlowy odpowiedzialny za koordynację polityk zakupowych towarów handlowych obu sieci, rozwój wspólnej marki własnej oraz organizację bezpośredniego importu wybranych towarów.

Stokrotka Sp. z o.o. stanowi część detaliczną Grupy Kapitałowej Emperia, której koordynatorem jest Emperia Holding S.A. notowana od 2002 roku na Giełdzie Papierów Wartościowych.

Stokrotka Sp. z o.o. jest spółką z polskim kapitałem. Zaowocowało to pojawieniem się na polskim rynku jednej z największych sieci detalicznych w Polsce będącej obecnie operatorem prawie 290 supermarketów i marketów Stokrotka zlokalizowanych na osiedlach, w mini-centrach i galeriach handlowych w całym kraju.

POLOmarket to jedna z największych polskich sieci supermarketów, zbudowana od podstaw
z zaangażowaniem wyłącznie polskiego kapitału. POLOmarket to blisko 280 nowoczesnych placówek obecnych zarówno w małych, jak i dużych miastach na terenie całej Polski.

 

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Herbatnik 2015-08-29 13:46:42

    Wiódł ślepy kulawego... czasem należy się cofnąć i zobaczyć większą perspektywę a nie jak ćma .. ale niewielu to potrafi.

  • Jar-Marek 2015-08-29 00:30:44

    A mogło być tak pięknie: Stokrotka polna - Pole stokrotek ... Wiele innych sieci zostałoby zdopingowanych do lepszego działania i przysłowiowy Kowalski może coś by na tym zyskał. Ale niestety. Szkoda.

    Na dodatek firmy w przyjaźni się nie rozstały. Obstawiam, że długodystansowo to Polo może Stokrotę niecnie wykorzystać. Wszakże od maja chłopcy wiele się o sobie dowiedzieli. I nie chodzi tu bynajmniej o tzw. informacje prasowe, ale jak faktycznie biznes wygląda od środka. Tylko gentelman z takiej wiedzy nie zrobiłby użytku.

  • Kwatek 2015-08-28 15:07:42

    a Stokrotka - Stokrotką

ZOBACZ WSZYSTKIE (7)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,98

  • Śr

    3,41

  • Min

    2,55

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9393

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.