Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Stokrotka ma apetyt akwizycyjny

Autor: Parkiet 27 maja 2013 09:13

Stokrotka ma apetyt akwizycyjny

Nie przewidujemy wchodzenia w nowe obszary działalności, ale mamy spory apetyt akwizycyjny w obszarze detalicznym - mówi w rozmowie z "Parkietem", Dariusz Kalinowski, prezes Stokrotki.

Jak potwierdza prezes, przejęcia nie są też wykluczone w obszarze IT, który spółka mogłaby wzmocnić poprzez uzupełnienie portfela posiadanych produktów - pisze "Parkiet".

Na polskim rynku obecnie prowadzonych jest kilka procesów sprzedaży spółek detalicznych. Stokrotka aktualnie uczestniczy w kilku takich procesach. Jak podkreśla Kalinowski, spółka chce się rozwijać, ale nie będzie kupować za każdą cenę wszystkiego co pojawia się na rynku. Najważniejsze jest, aby potencjalny cel akwizycyjny pasował do modelu biznesowego Stokrotki.

Stokrotkę interesują raczej mniejsze i średnie spółki o rocznych przychodach od 50 mln do 200 mln złotych - czytamy w "Parkiecie".

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,59

  • Śr

    1,66

  • Min

    1,25

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9590

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.