Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Stokrotka otwiera 2. market franczyzowy

Autor: dlahandlu.pl 17 września 2014 18:43

Stokrotka zwiększa liczbę sklepów franczyzowych, po tym jak w kwietniu wyszła na rynek z ofertą współpracy w takim systemie. 18 września w Ostrówku koło Łochowa otwiera nowy market. Jest to drugi franczyzowy market tej sieci. Łącznie Stokrotka będzie posiadać już 29 sklepów w formacie marketowym.


Grupa Emperia, w skład której wchodzi Stokrotka, planuje do końca roku mieć 20 sklepów we franczyzie, łącznie w formatach supermarketu i marketu. Na przyszły rok Stokrotka zapowiada otwarcie minimum 70 sklepów franczyzowych, w tym 50 marketów i 20 supermarketów. Oprócz tego sieć zamierza w 2015 r. otworzyć 80 sklepów własnych (30 supermarketów i 50 marketów). W kwietniu bieżącego roku Stokrotka wyszła na rynek z ofertą współpracy w ramach partnerskiego systemu franczyzowego. Dotychczas Stokrotka oferowała współpracę w formacie supermarketowym, obecnie otwiera się także na format marketowy tj. sklepy o powierzchni sprzedaży 200-400 m.kw.


Stokrotka jest operatorem ponad 240 supermarketów i marketów Stokrotka zlokalizowanych na osiedlach, w mini-centrach i galeriach handlowych w całym kraju.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,49

  • Śr

    4,03

  • Min

    2,69

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9620

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 565497

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.