Stokrotka poprawia sprzedaż o 27,6 proc. rdr.

Autor: www.dlahandlu.pl 4 lipca 2016 19:29

Stokrotka poprawia sprzedaż o 27,6 proc. rdr. fot. materiały prasowe Stokrotka

Stokrotka, spółka zależna Emperia Holding, osiągnęła w czerwcu 2016 roku wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 193 mln zł i były one wyższe od osiągniętej sprzedaży towarów w czerwcu 2015 roku o ok. 27,6%.

Przychody za okres kwiecień-czerwiec wyniosły 570 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2015 roku o 23,2%.

Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-czerwiec wyniosły 1 142 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2015 roku o 24,4%.

Wzrost sprzedaży towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki w czerwcu 2016 roku wyniósł około 10,0%, natomiast LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres kwiecień - czerwiec 2016 roku wyniósł około 6,6% oraz w okresie styczeń-czerwiec 2016 roku wyniósł około 7,5%.

W czerwcu 2016 roku otworzono 4 sklepy: 2 supermarkety, 1 market oraz 1 sklep franczyzowy. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 1,5 tys. m2: 0,9 tys. m2 w supermarketach, 0,2 tys. m2 w marketach oraz 0,4 tys. m2 w sklepach franczyzowych. Łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec czerwca 2016 roku wyniosła 348. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec czerwca 2016 roku wyniosła 167,5 tys. mkw.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Misiu do Ola 2016-07-09 21:44:49

    Ola, a po ile olej?

  • flp 2016-07-05 11:31:35

    Nie mniej jednak odpis na podatek swoje zrobi..

  • Ola 2016-07-05 08:42:21

    Lubię zaglądać do Stokrotki. Często są tam ceny konkurencyjne niektórych artykułów. Ale masło irlandzkie przywożę regularnie z Niemiec. Chciałam zauważyć, że margaryna często w Niemczech jest droższa niż masło irlandzkie. W promocji masło kupuję po 1,09 Euro, gdy margaryna Becel kosztuje też 250g 1,49 Euro.

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8070

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.