Stokrotka pracuje nad nową koncepcją sklepu

www.portalspozywczy.pl 19 maja 2013 20:11

Stokrotka pracuje nad nową koncepcją sklepu

Należąca do grupy Emperia Holding, lubelska sieć supermarketów Stokrotka, pracuje w ramach strategii „Nowa jeszcze lepsza Stokrotka" nad nową koncepcją sklepu. Spółka chce także radykalnie odświeżyć logo i wizerunek Stokrotki.

Obecnie prowadzone są prace związane z projektowaniem nowego układu sal sprzedaży sklepów Stokrotka. Według Dariusza Kalinowskiego, prezesa Emperii pierwsze supermarkety po remodelingu mogą ruszyć już na przełomie sierpnia i wrześnie 2013 r. Będą to placówki testowe.
Prezes Emperii zaznaczył, że w tym roku remodeling i gruntowna zmiana układu sklepów obejmie jedynie część Stokrotek, a zmian w większości sklepów można spodziewać się w przyszłym roku. Wtedy po testach i zatwierdzeniu nowego budżetu na 2014 r. zmiany zostaną wdrożone w większości sklepów z ponad 200 sklepów Stokrotka działających w kraju.
Jednocześnie Emperia pracuje nad strategią marketingową dla swoich placówek, w tym nowym logo. - Prowadzimy zaawansowane prace nad nowym systemem identyfikacji wizualnej dla sklepów Stokrotka. Obecnie prowadzone są testy dotyczące postrzegania nowego logo przez klientów. Badania zakończą się w najbliższych dniach, a najpóźniej w czerwcu, zaś uruchomienia pierwszej placówki wzorcowej można spodziewać się w lipcu. Na początku ruszą cztery sklepy testowe pod nowym logo - mówi Dariusz Kalinowski.
Jak dodaje prezes, nowy znak Stokrotki i komunikacja marketingowa będą zupełnie inne, zupełnie nowe. - To nie jest jedynie modyfikacja, a naszym zdaniem rewolucja - zapewnia. I wyjaśnia, że logo Stokrotki nie było odświeżane od wielu lat, niemal od momentu gdy powstało, a tym samym wymagało gruntownej zmiany.
Stokrotka systematycznie wprowadza w życie nową strategię asortymentową, poszerzając ofertę z produktami typu convenience, w tym mięsa pakowanego, wstępnie przygotowanego do spożycia. Sukcesywnie rozszerzana jest także oferta towarów pod marką własną. - Chcemy aby nasze sklepy były coraz bardziej wygodne dla klienta - mówi Dariusz Kalinowski.
Emperia ruszyła także z nową strategią cenową. - W dwóch regionach dokonaliśmy zmian cen w oparciu o założenia polityki cenowej uwzględniającej badania elastyczności, część cen została obniżona, część nieco wzrosła. Dostosowaliśmy je do tego, jak ceny określonych produktów postrzegają klienci. Rezultaty są pozytywne, więc już wkrótce to rozwiązanie wdrożymy na całą sieć - wyjaśnia prezes Emperii.
Jednocześnie sieć rozpoczęła intensywną kampanię promocyjną w mediach. - Mocno walczymy aby poprawić percepcję cenową naszych sklepów w oczach klientów, prowadzimy m.in. dużo promocji cenowych. Co ciekawe mimo tych działań nie widzimy spadku marży - dodaje Dariusz Kalinowski.
Spółka bardzo mocno negocjuje z dostawcami. - Robimy to nie tylko po to, aby poprawić marże, ale po to aby mieć więcej działań promocyjnych i lepsze ceny na półce.

Podobał się artykuł? Podziel się!
KOMENTARZE  
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8644

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563358

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.