Stokrotka rusza z akcją lojalnościową. Po zakupach za 750 zł akcesoria kuchenne za 1 gr

Autor: dlahandlu.pl 28 marca 2019 17:07

28 marca sieć supermarketów Stokrotka startuje z nową kampanią lojalnościową „Świeżość na uwadze mamy”, realizowaną we współpracy z TCC Retail Marketing. Za zebrane znaczki klienci otrzymają akcesoria kuchenne marki Nutrifresh. Akcja potrwa do 14 sierpnia.

Każdy, kto dokona jednorazowych zakupów w sklepach sieci za kwotę min. 25 zł lub jej wielokrotność, otrzyma znaczek. Po zebraniu minimum 30 znaczków, klienci będą mogli zakupić wybrane akcesoria kuchenne marki Nutrifresh za 1 grosz. Autorem konceptu kampanii jest TCC Retail Marketing.



W ofercie Nutrifresh znajdują się produkty, które umożliwią zarówno przygotowywanie, przechowywanie, jak i spożywanie posiłków poza domem. Są to pojemniki próżniowe o różnych pojemnościach, które odebrać można za 30 znaczków. Na lojalnych klientów czekają również pojemniki z przegródkami, miarka oraz zestaw do krojenia owoców i warzyw.

Wydawanie znaczków potrwa od 28.03. do 13.08.2019 r., a odbieranie produktów promocyjnych potrwa do 21.08.2019 r

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    10,99

  • Śr

    8,56

  • Min

    6,69

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6562
Ilość aktualnych ofert: 268012

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.