PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY
  • Partner portalu

Stokrotka rzuca rękawicę dyskontom. Wprowadza formułę Optima

Autor: dlahandlu.pl 21 listopada 2019 11:46

Stokrotka rzuca rękawicę dyskontom. Wprowadza formułę Optima fot. PTWP

- Stokrotka Optima to test nowej formuły prowadzenia sklepu. Cały czas uważnie obserwujemy to, co się dzieje na rynku oraz szukamy nowych rozwiązań, które będą stanowiły kolejny krok w rozwoju naszej firmy. – mówi Mirosław Wawryszczuk, dyrektor marketingu i sprzedaży, członek zarządu Stokrotka.

-

Żyjemy w bardzo dynamicznym świecie, który wymaga od nas elastyczności i otwartości na zmiany. Stokrotka Optima ma być przestrzenią, dzięki której uzyskamy odpowiedź na pytanie, jakie rozwiązania są najbardziej korzystne z punktu widzenia klientów i firmy – podkreśla Mirosław Wawryszczuk.

Prace nad tą formułą sieć rozpoczęła w pierwszym kwartale 2019 roku i teraz proponuje ją klientom. W pierwszej kolejności nowe rozwiązanie zostało wdrożone w Lublinie, gdzie mieści się centrala Stokrotki z całym zapleczem kompetencyjnym oraz bazą logistyczną; to tutaj powstawały pomysły i rozwiązania, które pozwoliły spółce na tak skuteczne funkcjonowanie na polskim rynku.

Stokrotka Optima ma dedykowaną identyfikację wizualną, co jednak warte podkreślenia, elementy charakterystyczne dla sieci zostały zachowane. Pierwsze sklepy w tej formule zostały uruchomione jako sklepy własne. Powierzchniowo są zbliżone do supermarketów sieci Stokrotka. Różnią się natomiast asortymentem oraz polityką cenową.

Stokrotka Optima wyróżnia się wyselekcjonowanym portfolio produktów oraz konkurencyjnymi cenami. Zależy nam bowiem, aby wypracować taką formułę prowadzenia sklepu, która będzie optymalna pod różnymi względami, m.in. oferty asortymentowej, powierzchni sklepów, czy polityki  - dodaje Paweł Paziewski, dyrektor ds. integracji operacyjnej w Stokrotka.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • CD Psary 2019-11-22 14:45:28

    Dajcie ludzia podwyzki i nie ucinajcie etatow co chwile.

  • Inka 2019-11-22 10:47:00

    Te pomarańczowe ceny też powinny być wycofane bo tylko szpecą półki w stokrotce.

  • Inka 2019-11-22 10:43:06

    Jestem pracownikiem jednej że stokrotek i też uważam,że już istniejące sklepy powinny być wyremontowane i to nie tylko w dużych miastach. A za złodziei nie powinien być traktowany tylko pracownik ale i klient. Bramki antykradzieżowe powinny być zamontowane A nie tylko kamery w których nie widzą klienta który kradnie A pracownika tak.A i wynagrodzenia mogły by być takie jak w innych dyskontach

ZOBACZ WSZYSTKIE (6)

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,68

  • Min

    2,51

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7727
Ilość aktualnych ofert: 496784

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.