Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Stokrotka wystartowała z franczyzą - poznaj warunki współpracy

Autor: www.dlahandlu.pl 2 kwietnia 2014 09:32

Stokrotka wystartowała z franczyzą - poznaj warunki współpracy

Sieć supermarketów Stokrotka zgodnie z zapowiedziami ruszyła z programem franczyzowym. Pierwsza tego typu placówka działa już w Puławach. Wymagania wobec partnerów handlowych to m.in. lokal o pow. min. 400 mkw., atrakcyjna lokalizacja (potencjał konsumencki min. 5 tys. mieszkańców; parking dla klientów oraz otoczenie konkurencyjne sklepu) oraz potencjał finansowy niezbędny do wdrożenia standardów sieci.

Jako korzyści finansowe dla franczyzobiorców Stokrotka przedstawia: wysoką marżę ze sprzedaży w sklepie, korzystne warunki zakupu towarów, wysokie bonusy za utrzymanie standardów sieci, wysokie nakłady na działania marketingowe ze strony sieci, stały i pewny grafik dostaw do sklepu (nawet do 6 dostaw tygodniowo asortymentu suchego i do 6 dostaw tygodniowo asortymentu świeżego), niskie opłaty franczyzowe oraz narzędzia finansowe wspierające początkową inwestycję franczyzobiorcy.

Sieć posiada 9 regionalnych centrów zaopatrzenia oraz główne centrum dystrybucyjne w Teresinie pod Warszawą o powierzchni ponad 27000 mkw. W ofercie asortymentowej posiada ponad 12 000 indeksów,  ponad 400 produktów marki własnej w dwóch segmentach cenowych
- segment średniej półki i segment ekonomiczny.

Stokrotka Sp. z o.o. jest polską firmą działająca od 1994 roku na rynku handlu detalicznego, specjalizująca się w prowadzeniu własnych sklepów w formacie supermarket na terenie całego kraju. Posiada ponad 240 sklepów własnych. Typowa powierzchnia handlowa wynosi od 400 do 800 mkw., w zależności od zapotrzebowania i warunków rynkowych, aczkolwiek w sieci funkcjonują również rentowne sklepy o powierzchni znacznie mniejszej, jak i większej.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Michał 2014-04-04 11:42:37

    Taa, franszyza to sposób tylko na pozbycie się pracowników. Najlepsze firmy to te które nie zatrudniają. Łatwo je sprzedać! Do tego dąży zarząd sieci sklepów Stokrotka. Chcą się pozbyć detalu. A jak już pójdzie pod młotek to kupi go np.jakiś żydowski fundusz i zacznie się niewolnictwo. Będzie jak sieci Żabka. Nowy właściciel i kolejne cięcie marż ajentom tych sklepów. Bez ich zgody. umowy gdzie nie ma zapisu o wysokości min. marży to nic tylko złodziejstwo!

  • wiktor 2014-04-02 21:23:41

    Nareszcie Polacy z dobrym produktem na rynku.

    Trzymam kciuki !!!!

    Trzeba coś dla polskiego handlu robić

  • atoidi 2014-04-02 21:00:11

    Idiota zagwarantuje Ci marżę na papierze!!!

ZOBACZ WSZYSTKIE (6)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,14

  • Min

    2,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9428

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 550351

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.