Stokrotka, wzorem Biedronki, stawia na akcję lojalnościową atrakcyjną dla dzieci

Autor: dlahandlu.pl 10 września 2018 09:37

Stokrotka przygotowała nową akcję lojalnościową pod nazwą „Odkryj Cuda Świata”. Przewodnikami po faktach i ciekawostkach dotyczących Cudów Świata są bohaterowie kanału Nickelodeon: Dora, Shimmer&Shine, Blaze, Paw Patrol oraz Żółw Ninja – Mikey.

Za każde zakupy w sklepach Stokrotka za minimalną kwotę 30 zł, klient otrzyma saszetkę, w której znajdują się 4 naklejki i znaczek. Dodatkowe saszetki można otrzymać za zakup specjalnie oznaczonych produktów premiowanych. Znaczki należy wklejać na Kartę Kolekcjonerską dostępną w sklepie. Po uzbieraniu 5 znaczków, klient ma możliwość odbioru wybranej maskotki w atrakcyjnych cenach. Z kolei naklejki można umieszczać w specjalnym albumie kolekcjonerskim. 

– Przygotowaliśmy specjalną aplikację  z rozszerzoną rzeczywistością, która pozwala na zeskanowanie naklejek i tworzenie wirtualnego albumu. W aplikacji przygotowane są także różne gry z kilkoma poziomami trudności – mówi Magdalena Milewska, kierownik działu marketingu w Stokrotka Sp. z o.o

W ramach akcji organizowany jest również konkurs, w którym można wygrać atrakcyjne gadżety oraz rodzinny wyjazd do Movie Park w Niemczech. Szczegóły konkursu są dostępne na: http://www.nick.com.pl/stokrotka oraz https://www.youtube.com/watch?v=N2720PIUAEA.
Komunikacja będzie obejmowała nośniki własne (m.in. materiały POS w sklepach, gazetki promocyjne, kanały social media i stronę internetową Stokrotki) oraz reklamę na billboardach. Spoty będą również emitowane w telewizji na kanałach: Nickelodeon, Nick Jr., Comedy Central, Comedy Central Family i Paramount.

Stokrotka powstała w 1994 roku w Lublinie, a obecnie obejmuje swym zasięgiem teren całego kraju. Pierwszy supermarket Stokrotka powstał w Łęcznej koło Lublina w 1996 roku. Obecnie sieć obejmuje około 460 sklepów Stokrotka zlokalizowanych na osiedlach, w mini-centrach i galeriach handlowych. Typowe placówki handlowe mają od 200 mkw do 1000 mkw powierzchni sprzedaży i oferują od 4 do 10 tys. pozycji asortymentowych. 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,99

  • Śr

    6,48

  • Min

    3,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6389

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.