Stołeczna Arkadia świętuje 15-lecie istnienia i zmienia nazwę na Westfield Arkadia

Autor: dlahandlu.pl 19 września 2019 13:08

Stołeczna Arkadia świętuje 15-lecie istnienia i zmienia nazwę na Westfield Arkadia fot. materiały prasowe

Unibail-Rodamco-Westfield (URW) wprowadza markę Westfield w Europie kontynentalnej, a co za tym idzie – Arkadia staje się jednym z pierwszych dziesięciu centrów pod nowym szyldem. Właśnie rozpoczyna się wspólna kampania marketingowa dla tych obiektów, co zbiega się z 15-leciem istnienia największego warszawskiego centrum handlowego.

Marka Westfield pojawi się po raz pierwszy w siedmiu centrach handlowych we Francji: Westfield Les Quatre Temps, Westfield Forum des Halles, Westfield Vélizy 2, Westfield Parly 2, Westfield Carré Sénart, Westfield Rosny 2 w regionie paryskim oraz Westfield Euralille w Lille. Rebranding będzie także obejmował szwedzki Westfield Mall of Scandinavia koło Sztokholmu, Westfield Arkadia w Warszawie oraz Westfield Chodov w czeskiej Pradze, a w 2020 do tego grona dołączą kolejne centra handlowe URW.

15 lat Arkadii

Arkadia była katalizatorem zmian i bardzo znacząco wpłynęła na otoczenie. Od samego początku istnienia Arkadia gościła średnio dziennie do 100 tysięcy osób, w zależności od dnia tygodnia. Pierwszego dnia po otwarciu Arkadię odwiedziło 150 tysięcy ludzi, w ciągu pierwszego miesiąca – milion, a do chwili obecnej – 300 mln.
Arkadia w znaczącym stopniu wpłynęła na ożywienie części miasta u zbiegu Śródmieścia, Woli i Żoliborza, w wyniku czego podniosła się jej atrakcyjność. Na skutek budowy Arkadii został zagospodarowany obszar ważny dla miasta (do tej pory będący zapleczem magazynowym PKP), co stało się możliwe po przeprowadzeniu rekultywacji terenu. Kompleksowy projekt uwzględnił wkomponowanie obiektu w rzeźbę terenu, jako że rondo znajdowało się o 7 metrów wyżej niż teren, na którym jest obecnie Arkadia. Powstanie centrum pozwoliło wyrównać różnicę poziomów i przywrócić kilka hektarów ziemi funkcjom miejskim, takim jak handel, gastronomia, rozrywka, wydarzenia społeczne, kulturalne i sportowe.

Arkadia wciąż inwestuje


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,99

  • Śr

    5,08

  • Min

    1,78

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7786
Ilość aktualnych ofert: 476982

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.