Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Strategia Grupy Muszkieterów nastawiona na agresywną politykę cenową

Autor: Newseria.pl 2 maja 2014 08:58

Pierwsze trzy miesiące tego roku w sklepach Intermarché okazały się lepsze pod względem sprzedaży o 5 proc. w porównaniu do sytuacji sprzed roku. Sprzedaż w okresie przedświątecznym była lepsza o 11 proc.

- Nasza strategia jest nastawiona na bardzo agresywną politykę cenową i redukcję naszych cen, zarówno stałych, jak i promocyjnych - mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Krzysztof Waligórski, prezes Dyrekcji Handlowej Intermarché.

Aby te plany udało się zrealizować, firma chce zainwestować w naszym kraju kolejne 6 mld złotych. Chodzi przede wszystkim o pieniądze na rozbudowę sieci. Dziś działa 205 sklepów pod marką Intermarché i 95 punktów handlowych z logo Bricomarché. Są one zlokalizowane głównie w zachodniej Polsce, w małych miejscowościach liczących do 70 tys. mieszkańców. W ciągu kolejnych pięciu lat ma ich być więcej, w sumie o pół tysiąca. Według strategii nowe markety zostaną uruchomione przede wszystkim w centrum i na wschodzie kraju.

- Od początku tego roku uruchomiliśmy już pięć nowych sklepów Intermarché - mówi Waligórski. - Cel na rok 2014 to 20 nowych marketów, działających pod tą marką. Myślę, że zrobimy niespodziankę, i tych sklepów będzie więcej.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • zagłoba 2014-05-31 21:05:30

    na ukraine z nimi niech powalczą

  • real 2014-05-02 10:23:33

    jak zawsze będzie mniej

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    3,01

  • Min

    2,39

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9302

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.