Strategia omnichannel opłacalna dla Walmarta

Autor: dlahandlu.pl 2 czerwca 2017 11:02

Walmart nie oszczędza na inwestycjach. Sieć chce przebudować ponad 400 sklepów, aby usprawnić zakupy w trybie pick-up (zamówienie online, odbiór w sklepie) - donosi Retail Dive.

Amerykański detalista chce wzmocnić doświadczenie klienta, który korzysta z tej formy robienia zakupów. Co zakładają projekty modernizacyjne? m.in. lokalizacja strefy pick-up zostanie przeniesiona do przedniej części sklepu, gdzie znajdzie się również strefa wypoczynku dla klientów oczekujących na odbiór zamówień. Inwestycja obejmie również zmiany w zakresie merchandisingu, w tym zwiększenia asortymentu oraz wprowadzenia większej ilości świeżych produktów ekologicznych. Aktualnie Walmart oferuje usługę click&collect w 670 lokalizacjach w Stanach Zjednoczonych.

Sieć wspiera swoją strategię sprzedaży promocjami. Na klientów, którzy dokonają zamówienia w internecie i zdecydują się na ich odbiór w sklepie przygotowano specjalne rabaty. Na takiej formie sprzedaży Walmart dużo zyskuje: dostarczenie zamówienia do sklepu kosztuje sieć 75 centów na klienta. Dostawa do domu to wydatek rzędu 5 dolarów na klienta.

Przeczytaj także:

Walmart jest jednym z wielu sprzedawców, który wdraża startegię omnichannel, by lepiej konkurować w handlu online. Do tej pory wysiłki sieci w tej dziedzinie wydają się być opłacalne - detalista poinformował o 63-proc. wzroście (rdr) sprzedaży internetowej w USA w I kwartale 2017 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Karol 2017-06-03 09:47:03

    Halo Polska! Pobudka!

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,70

  • Śr

    5,79

  • Min

    4,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9434

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.