Studenci z Politechniki Wrocławskiej stworzyli dla Żabki system do segmentacji klientów

Autor: dlahandlu.pl 19 lipca 2019 14:32

Studenci z Politechniki Wrocławskiej stworzyli dla Żabki system do segmentacji klientów fot. materiały prasowe

15 lipca br. w siedzibie firmy Żabka Polska odbyło się oficjalne wręczenie nagród zwycięzcom konkursu „Ogarnij Big Data z Żabką”, w ramach którego studenci ekonometrii, matematyki i informatyki z Poznania i Wrocławia przygotowali innowacyjne projekty wykorzystujące metody Big Data, Artificial Intelligence oraz Machine Learning. Zwycięzcą został trzyosobowy zespół z Politechniki Wrocławskiej, który w nagrodę wyjedzie do Doliny Krzemowej. Wszystkie zespoły, zakwalifikowane do drugiego etapu otrzymały nagrody pieniężne.

- W młodych ludziach drzemie olbrzymi potencjał do tworzenia nowych rozwiązań technologicznych, dlatego od wielu lat współpracujemy z uczelniami wyższymi dzieląc się wiedzą i doświadczeniem, a z drugiej strony oferując studentom możliwość uczestniczenia w bardzo innowacyjnych projektach, realizowanych w naszej firmie. Cieszymy się, że konkurs zyskał tak duże zainteresowanie i zainspirował studentów w zakresie wykorzystania BIG DATA w praktyce. Wierzę, że dla zwycięzców nagroda w postaci wyjazdu do Doliny Krzemowej będzie cennym doświadczeniem i zmotywuje do dalszego doskonalenia swoich umiejętności – mówi Tomasz Blicharski Wiceprezes Zarządu ds. Finansowych i Rozwoju w firmie Żabka Polska.

Konkurs składał się z dwóch etapów. W ramach pierwszego, do końca marca, studenci w 3-osobowych zespołach, opracowali i zgłosili własne koncepcje projektów. W ramach drugiego etapu, zakwalifikowane do niego zespoły zrealizowały zgłoszone przez siebie pomysły na danych ogólnodostępnych lub udostępnionych przez sieć Żabka, pod okiem dedykowanych opiekunów firmy, a następnie zaprezentowały ich wyniki.

- Udział w konkursie organizowanym przez Żabkę był dla nas nie tylko możliwością sprawdzenia swoich umiejętności, ale także świetną lekcją, w czasie której poszerzyliśmy swoje horyzonty oraz nauczyliśmy wykorzystywać nowoczesne rozwiązania i technologie. Współpraca z mentorami pozwoliła nam na zrozumienie zaawansowanych procesów analitycznych, które są obecne na każdym etapie funkcjonowania biznesu. Zwieńczenie projektu, w postaci wyjazdu do Doliny Krzemowej, będzie wspaniałą kontynuacją tego przedsięwzięcia oraz pozwoli nam na pogłębienie wiedzy w zakresie innowacji, big data oraz sztucznej inteligencji – powiedział Paweł Kunicki, członek zwycięskiego zespołu student I roku studiów magisterskich Wydziału Informatyki i Zarządzania na Politechnice Wrocławskiej.

Zwycięski projekt o nazwie „Systemu do segmentacji klientów oraz generowania spersonalizowanych promocji na podstawie: bieżących transakcji, istniejącego zaopatrzenia oraz warunków zewnętrznych” został stworzony przez studentów Politechniki Wrocławskiej: Pawła Kunickiego, Adama Dłubaka i Bartłomieja Liska. Zdaniem jury składającego się z przedstawicieli Żabki i świata nauki, okazał się najbardziej innowacyjny, rentowny i funkcjonalny. W nagrodę młodzi ludzie udadzą się do centrum amerykańskiego przemysłu nowych technologii, czyli Doliny Krzemowej, gdzie zlokalizowane są uniwersytety, rządowe centra badawcze, a także światowe korporacje z branży technologicznej, takie jak Apple, Google czy Facebook. Oceniając zgłoszone pomysły jury wzięło pod uwagę przede wszystkim kreatywność oraz oryginalność projektów, korzyści dla sieci i społeczeństwa z ich wdrożenia, a także wykorzystane metody informatyczne.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,75

  • Śr

    4,26

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7908
Ilość aktualnych ofert: 475229

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.