Studio Tymbark wśród najpopularniejszych reklam na Youtube

Autor: dlahandlu.pl 16 maja 2016 11:03

W kwietniu polscy użytkownicy YouTube byli najbardziej zainteresowani pomysłami na primaaprilisowy żart, na jakie wpadła trójka YouTuberów, czyli Banshee, Jaś Dąbrowski i SKKF w Studiu Tymbark.

Trzecie i czwarte miejsce należy do Mafii w Sieci i Allegro. Gangsterzy nie starają się jednak upłynnić nielegalnie nabytych towarów za pośrednictwem serwisu aukcyjnego, a wpadają na pomysł założenia kanału na YouTube. Zyski z publikowanych wideo mają zostać przekazane na akcję charytatywną Allegro, co pozwoli na skrócenie ich wyroków. Mafia w sieci "Więzienna micha" - odcinek 1 pokazuje perypetie rzezimieszków, towarzyszące powstawaniu filmów na temat gotowania według aktualnie popularnego trendu kuchni wegetariańskiej. Z kolei Mafia w sieci "Łydka jak drewutnia" - odcinek 2 przedstawia pomysł na założenie kanału o tematyce fitnessowej przy zaangażowaniu do współpracy prokuratora Mietka. Ostatnie miejsce zestawienia zajęło Nju mobile: siatkarze tego nie zniosą. W reklamie ukazane jest zniecierpliwienie animowanych siatkarzy, którzy nie mogą znieść abonamentu.

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o dane pokazujące zaangażowanie użytkowników — liczbę obejrzeń w Polsce oraz procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.