Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Subway chce mieć 100 lokali na początku 2014 r.

www.portalspozywczy.pl 7 października 2013 16:18

Subway chce mieć 100 lokali na początku 2014 r.

Naszym celem było dojście do 100 restauracji Subway działających na rynku - myślę, że uda się to nam zrealizować na początku 2014 roku. Obecnie przygotowywane są 34 nowe restauracje - większość z nich będzie gotowa do otwarcia w nowym roku - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Martin Princ, odpowiedzialny za rozwój marki Subway w Europie Środkowo-Wschodniej.

W zeszłym roku zanotowaliśmy bardzo pozytywny wzrost sprzedaży, podczas gdy inni gracze ogłaszali spadki w tym obszarze. Ten rok jest większym wyzwaniem. Widzimy, że punkty działające dłużej niż rok notują 12- proc. wzrost sprzedaży, natomiast w restauracjach Subway otwartych w ciągu ostatnich 12 miesięcy ten wynik nie jest tak wysoki. Podobnie jest na innych rynkach. To pokazuje, że zbudowanie solidnej bazy klientów wymaga czasu. W poprzednich latach mieliśmy do czynienia nawet z ponad 40-proc. rocznym wzrostem sprzedaży. Ponowne dojście do takich wyników jest naszym celem na zbliżające się lata. W obecnym czasie musimy jeszcze bardziej brać pod uwagę fakt, że klienci są bardzo wymagający i oferować im dobry produkt w korzystnej cenie - wyjaśnia Martin Princ.

 W Polsce działa 76 restauracji Subway i trzy tzw. punkty satelickie. Kolejne lokale są obecnie na różnych etapach przygotowań. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,49

  • Śr

    4,03

  • Min

    2,69

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9731

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.