Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

SumUp - Pierwszy terminal zbliżeniowy bez abonamentu na polskim rynku

Autor: pr 25 października 2016 09:48

SumUp - Pierwszy terminal zbliżeniowy bez abonamentu na polskim rynku Fot. mat.pras.

SumUp – globalny dostawca mPOS (mobilnych terminali płatniczych) wprowadził na polski rynek pierwszy oraz jedyny zbliżeniowy terminal płatniczy bez abonamentu, stałych opłat i wiążących umów.

SumUp jest najtańszym sposobem akceptacji kart płatniczych dla małych i średnich firm. Aby zacząć przyjmować płatności wystarczy wejść na sumup.pl i zamówić terminal SumUp Air w cenie 299 zł netto. Terminal jest wysyłany kurierem na wskazany adres i działa w dniu dostawy. Jedyną opłatą po zakupie terminala jest prowizja od przyjętych płatności – 1,49% od transakcji. Nie ma żadnych innych opłat. Jeżeli nie korzystamy z terminala to nic za niego nie płacimy.

Sama istota terminala płatniczego SumUp nie uległa zmianie - nowy terminal Air tak samo jak poprzedni pozwala na akceptację kart płatniczych przy pomocy urządzenia mobilnego (Android i iOS) z dostępem do internetu i bezpłatnej aplikacji mobilnej. Co wyróżnia nowy terminal oprócz możliwości akceptacji kart zbliżeniowych to: zasilanie akumulatorem, który pozwala na przeprowadzenie ponad 500 transakcji na w pełni naładowanym akumulatorze; szklany odporny na zarysowania panel dotykowy na froncie urządzenia; większe wymiary terminala dzięki, którym pewniej trzyma się w dłoni; większy rozmiar ekranu, a co za tym idzie bardziej wyraźne komunikaty, które wyświetlają się na ekran.

SumUp jest obecny w Polsce od maja 2014 roku. Od tego czasu stale umacnia swoją pozycje na rynku mPOS-ów współpracując między innymi z mBankiem, Idea Bankiem, aplikacjami iTaxi i myTaxi oraz wieloma innymi lokalnymi partnerami. 

Wprowadzenie na rynek terminala SumUp Air to kolejne ważne wydarzenie dla SumUp oraz całego rynku mPOS w tym roku. W kwietniu SumUp ogłosił fuzję z drugim największym dostawcą usług mPOS, firmą Payleven. Połączenie sił to kolejny krok do osiągnięcia wizji założycieli – stworzenia pierwszej globalnej marki akceptacji kart. Wspólnie SumUp (przy tej nazwie pozostały firmy) suma rocznie przetwarzanych płatności w 15 krajach, przekroczyła już 1 mld €.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,98

  • Śr

    4,77

  • Min

    3,32

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9231

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.