Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Świat Prasy planuje otwierać salony m.in. przy dyskontach

dlahandlu.pl 5 lipca 2013 19:52

Sieć saloników prasowych „Świat Prasy" planuje otwierać ponad 40 salonów prasowych rocznie, by na koniec roku 2016 osiągnąć liczbę 250 punktów sprzedaży. Na koniec drugiego kwartału br. "Świat Prasy" miał już 75 otwartych placówek. Nowe lokalizacje zostały otwarte m.in. w pasażach przy obiektach handlowych Netto oraz Biedronka.

Firma planuje dalszy intensywny rozwój w obiektach handlowych przy największych operatorach spożywczych na rynku.

W pierwszym półroczu sieć odnotowała wyraźny wzrost sprzedaży L/L, osiągając przychody netto w wysokości 28 mln zł.

„Świat Prasy" intensywnie poszukuje nowych, atrakcyjnych lokalizacji o powierzchni od 25 do 40 mkw. w centrach handlowych, przy supermarketach, dyskontach, a także na dworcach, lotniskach, w szpitalach czy centrach dużych miast. Firma rozważa także przejęcia innych operatorów saloników prasowych na terenie całego kraju.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,49

  • Śr

    1,50

  • Min

    0,68

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9038

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.